A bő egyéves történetet összefoglalva: 2010 májusában összetörték az út szélén parkoló malacorrúmat, ezért hirtelen elhatározásból vettem egy VW Touareget, amit az első útja után vissza kellett vinnem garanciális javításra, onnantól kezdve rendszeresen és SOHA nem volt tünetmentes egy hétnél tovább.
Egy év után meguntam és közel hárommillát bukva túladtam rajta, megfogadva, hogy a Porsche Hungáriánál SOHA TÖBBET nem veszek autót.

touareg_muszerfal_tempomat_1.jpg

ilyen az, amikor egy jónak mondott autó tempomatján beállítod, hogy 130, az autó  mégis tartósan 140-nel megy

 

Íme a tortúrám lépésről lépesre:

2010 szeptember 23. A malac felértékelődése

2010 szeptember 25 Igen, az elektronika

2011 február 11 Megbántam a Touareget!

2011 május 12. Újabb Touareg hiba!

2011 május 20. Touareg: már épp kezdtem megszeretni.

2011 május 21 Már megint a Turázs

2011 augusztus 14. A Turázs végnapjai

2011 augusztus 19. Hatalmas megkönnyebbülés: birtokon kívül a Touareg

2011 szeptember 8.  Bosch elektronika: szar

2011 október 8. Elkelt a Turázs!

2011 október 18. A Touareg sztori utolsó napja

2011 november 7. Kedves Porsche Pest!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7102441

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr412676055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása