Fél év pihenő után megvan a műszaki vizsga is.
Október 25-én lett meg, mert rosszul emlékeztem, de a malacorrút 1993 október 29-én helyezték forgalomba.

nov5_078.jpg

A nagy öröm ellenére a malac egy éjszakát töltött itthon, aztán ment vissza a szerelőhöz, mert a nemrég kicserélt fényszórók erejével abszolúte meg vagyok elégedve, de a fény irányával nem. Meg a Golfra van autópálya matrica és mentünk. Meg a malacon téligumi van, kell rá egy új nyári garnitúra, de majd tavasszal.

 

Más.

2018 júliusában történt valami a blog.hu világában, amitől kivétel nélkül az összes általam ismert blog nézettsége a töredékére esett vissza. Innentől kezdve már csak magamnak írok, mert most pl. jó volt visszanézni, hogy mikor cserélték a fényszórót.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr1814354041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

driver38 2019.07.27. 18:24:14

Szia!
Én is ilyet szeretnék venni (vagy B4-est)
Meg tudnád mondani, hogy ennek a limuzinnak mekkora a tankja? A kombié száz literes, azt biztosan tudom.
köszi Robi
süti beállítások módosítása