index-kapcsoló

Amikor balra indexeltem, olykor a biztosíték tábla felől olyan hang jött, mintha beszorult volna egy darázs és ki akarna jönni. A jelenség mind gyakrabban fordult elő, ezért felhívtam a szerelőt. Autóvillamosságihoz küldött, mondván: az index relé haldoklik.

A budakalászi Nándi Autóvillamosság esett útba, ahol már jártam, továbbá Nándi valamikor Nyírinél dolgozott, ezért mindent tud.
Megnézte, azt mondta, hogy ez kapcsolóprobléma, kopás és a kormányszervóval függ össze.
Siklósiékkal cseréltettem Pilisvörösváron.
Kínai kapcsoló került bele, az alkatrész 5e, a munkadíj ugyanennyi.

A probléma megoldódott, csak egy kicsit nagyobb erő kell a kar működtetéséhez, a vészvillogóért pedig majdnem be kell nyúlnom a kormányoszlopba, annyival lejjebb van.
Kíváncsi lennék, ez megér-e majd 19 évet, mint a német gyártású elődje.

293.910 km-nél járunk, most tankoltam.
A dunakeszi Auchannál a 98-as benzin 459 Ft, az átlagfogyasztásom az előző tankolás óta 7,76 l/100km, szinte csak városi forgalomban.kormányoszlop szétszerelve VW Passat

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr624459042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2012.04.22. 11:51:31

Így én is jártam. Én bontottat vettem bele 2300 forintért. Ez kb. 4 éve volt, azóta is hibátlanul működik. :)

Krasnyák Dudu · http://szmfszm.blog.hu/ 2012.04.25. 09:51:58

A bontott sokszor ezerszer jobb, mint az utángyártott. Az én Passatomban bontott ablaktörlő kapcsoló van és tökéletes, utángyártott indexkapcsoló, amit meg le kellett csiszolnom, mert éle volt és vágott.
süti beállítások módosítása