1. Hiába nézett ki jól a malacorrú téligumija, 2004 nyarán gyártották. Ahogy bejött a locska idő, leállítottam a jó öreg gépet, de hiányzott, ezért még december közepén a budakeszi Hofmann Műveknél rendeltem egy garnitúra Michelint. Karácsony előtt jött meg, amikor épp mással voltam elfoglalva. A két ünnep között nem nyitottak ki, ezért abban maradtunk a céggel, hogy majd január elején.

2. A két ünnep között vettem észre, hogy a Golf mindkét első küszöbén megjelent a rozsda jele, hiába lakatolták meg néhány hónapja, ráadásul a bal első tompított fényszórója téli álmot alszik. Lett volna bele ujlipot-autoszerviz.jpgizzóm, de nem tudtam hogy hozzákezdeni, meg nem akartam leütni a bőrt a bütykeimről, ezért az első munkanap bekopogtam a sokat dicsért Újlipót Autószervizbe a XIII. Radnóti Miklós utcában. Nagyon kedvesek voltak, soron kívül megcsinálták az izzócserét, 3000 Ft-ba került.

3. Már aznap észleltem, hogy a szembe jövő egyike-másika kedvesem a képembe villog, az első egy BKV busz volt. Sötétebb-elhagyottabb helyeken láttam is, hogy a frissen kezelt fényszóróm a rekettyésben bujkáló varjakat üldözi. No ennek fele sem tréfa. Miért is nem mentem vissza? Mert nem jártam arra és mert ágynak estem.

4. Rámtelefonáltak a gumisok, hogy ne felejtsem el, megjöttek a Misi gumik. Hurrá, elébb szeretnék meggyógyulni.

5. 2018 január 9. Eljött a nagy nap. Beülök a Golfba és elmegyek Budakalászra, a Malac ideiglenes állomáshelyére. Ott van a Nándi Autóvillamosság. Ott mondják, hogy az új izzót nem jól tették be, megigazítják, belövik mindkettőt és 2500 Ft, így összesen 5500 Ft-om bánta, hogy nem álltam oda kókányolni, de ezt nem bánom.

6. A Malaccal Mikuláskor találkoztam utoljára, akkor pöccre indult. Most nem, egy kicsit sem. Akkutöltőre kapcsolunk, két fertályóra után keservesen, de elindul. Először Vörösvárra megyünk, mert a motortér alatt olajcseppek jelentek meg, fékolajra gyanakodtam. Siklósi Művek, gyorsellenőrzés. Nem fékolaj, hanem a sebváltó harangja alatt látszik valami, amivel egyelőre ne foglalkozzunk, menjünk Isten hírivel.  Megyünk.

7. Budakeszi, Hoffmann. Megkapom az új téligumikat. Nem az a mindenhol látható, szép rajzolatú, hanem michelin_alpin_5.jpgmásféle, 2017 26 hetében gyártott. Van a műhelyben ez az Alpin 5-ös, kérdem, nekem olyan miért nem lehet, Azért kérem, mert az Alpin 5-öt a 185/65R14 méretben nem ezzel a mintázattal gyártják, ez már egy kifutó méret, a 90-es évek autói számára készül, de egyre kevesebb fut belőlük, ezért itt nem újítottak, de tessék megnyugodni, ez is ugyanolyan minőség, amint az a szép futófelületű.

De most szólunk, hogy ki kellene cseréltetni a lengőkar szilenteket, mert nem jók. Ezek a nyárigumik 2010-esek és nem túl szép a futófelületük.

A gumik darabja 24.500 Ft, a szerelés 10.400 Ft, a teljes cech 108,400 Ft. 
Jövő héten megyek vissza Vörösvárra lengőkar szilent cserére, telefonos árajánlat alapján 30-40e Ft lesz.

Ez a mai nap a Volkswagenekről szólt, ugyanis hallottam egy sztorit, miszerint egy hölgy nagyobb szolgálati utakra a tizenéves saját Passatjával megy, mert a vadiúj céges Passat eddig minden külföldi kiruccanás alkalmával márkaszervizben kötött ki valami computeres hibaüzenet miatt - és mindig más.
Ismerős, nagyon ismerős...

Más.

Nagyon megbántam, hogy nem írtam be ide, mikor állt le a Malac és most mennyit jártam a Golffal. Most nem voltam ilyen trehány.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr6213562979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása