itthona-vw-golf.jpgA szép október hétfő reggelen telefon jő: elkészült a Golf.
Elsősorban a rozsdásodásnak indult jobb első küszöb miatt mentünk dokihoz és megjegyzem, közben láttam egy hasonló korú IV-es Golfot, aminek ugyanott már félöklömnyi lyuk tátongott a lemezében, tehát jobb az ilyesmit csírájában elfojtani.
Ha már a rendelőben vagyunk, akkor kértem szépen kijavítani a jobb hátsó ajtó mellett a sárvédőn hagyott húzást, amit egy sunyi Fittipaldi hagyott az autón még akkor, amikor nem sok közöm volt hozzá, továbbá az ugyancsak randára amortizált első lökhárítót, amin a számtalan sérülés közül az egyiket én követtem el, amikoris a garázsban sikerrel ráborítottam a verdára az alulétrát.

Az első lökhárító és jobb hátsó sárvédő kifogástalan lett. A küszöbről akkor tudok nyilatkozni, ha voltunk a mosóban, ugyanis nem tudom, melyik folt van a festéken és melyik hiányzik belőle, mindenesetre rozsdának nincs nyoma.

Az egész kezelés 45e Ft volt, ami szerintem rendben van.
Nemsoká megyünk vissza a doktor bácsihoz, ugyanis egy másik sunyi Fittipaldi közben meghúzta a hétvégén nagyon szépen teljesítő (530 km 4 személlyel) Malacorrúm hátsó lökhárítóját és ott éktelenkedik a fekete műanyagon egy fehér csík.
Szerencsére most van rendes lakatosom, akihez 3-4 perc alatt át tudok sétálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr2012992642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása