Hallottam már nemegyszer, hogy "amitől félsz, az bekövetkezik".

Bevallom, féltem attól, hogy a Touareg nem lesz tökéletes és hogy visszasírom a malacot meg hogy eszem ágában sincs megválni tőle.

Ma estefelé 1-2 megyével arrébb várnak rám.
Mentem volna a Touareggel.
De nem megy a Touareggel és a Touaeste sem.

A szép új csilivili autóm ottragadt a szervizben.
Mert a műszerfalon egy sárga, motorra emlékeztető piktogram hol világít, hol nem.
Mert valamivel ritkábban, de megjelenik az ABS figyelmezető jele meg egy másik is.
Mert az autó lezárása után nem mindig hunynak ki a fények odabenn, hol a belső világítás, hol a műszerfal úgy marad.
Mert amikor nyomott fékpedállal sebességbe vagy üresbe teszem a sebváltót, az egész autó rázkódik egyet.
Mert a váltó nem mindig kapcsol rendesen.
Mert - ezt már a szerviz embere állapította meg - nem indul időben.
Vagyis nyomom a gázt, emelkedik a fordulatszám, de az autó 2-3 sec után lódul meg.
Én azt hittem, ez ilyen.

Az utóbbi.
A többit nagyon nem hittem.
Ez a Touareg alig kéthetes korában, 800 megtett kilométerrel.
A malacot tegnap odaadtam a karosszériásnak.

Kaptam egy nyamvadt Seat Cordobát.
Alig férek bele.
És most ezzel indulok az autópályának :-(


 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr12318102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1kutya 2010.09.23. 18:26:48

az a fránya sok elektronyika:(

magyar-magyar szótár 2010.09.24. 12:48:56

Höhöhö, és akkor még meg se szoktad azt, hogy egyszercsak az országúton elkezd sípolni a figyelmeztetés: Leette a/az (szuperPDTDHDXTCDIiFGH dízel) olajat... persze van 100 km-ed, hogy valami rejtekhelyen tőőtögethess utána.
Ö... mennyit is kell egy 1,8i Malacba utántöltögetni, ha már van benne vagy 500ezer km? 3000 km-ként egy litert, na, annyit a szuperdízelbe is.

És ne koccanjon az autód, mert onnatól kezdbe hetente járhatsz hibaüzeneteket töröltetni.
És jaj neked, ha a szoftverfrissítést elmulasztod!!

Csi(ppp)tuning: Kikötik az utánégetőt, lehet túltölteni zabálja a 13-14 liter gázolajat füstöl (de egyébként megy és kevesebb hibával. mert pár firlefrancot is kibabrál a magyar kókánytuninger mekkmester (McGányol)

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2010.09.25. 00:20:21

@magyar-magyar szótár: mennyi olaj kell a malacba?
Semennyi!
280 felé járunk, 200.nál volt generál és tavaly novemberben leálltam, mert nem volt benne olaj.
Azóta egyszer kellett bele egy kiló.
Ez még ugye nem olajfogyasztás?

sdavid88 2010.09.25. 21:10:23

Mellesleg én azt olvastam, hogy ezek a mai dízelek sokkal károsabbak az egészségre, mint a régebbiek. Mert ezek a szuper katalizátorok a koromrészecskéket sokkal kisebb méretben engedik a szabadba, amit az emberek, állatok orrnyálkahártyája nem tud kiszűrni. Ergo lerakódik a tüdőben. Még ha fényes is a kipufogó belseje, nem látszik, hogy kormol, akkor is sok bokszot nyom a levegőbe, csak emberi szemmel nem látni.
süti beállítások módosítása