Talán nem írnék a blogomba nyílt levelet Önöknek, ha tavaly szeptemberben A Porsche Pest igazi gavallér! című blogbejegyzésemre nem olyan önérzetes sértődöttséggel reagálnak és nem ragaszkodnak a teljes körű tájékoztatáshoz.

Tehát csupán csak emiatt.
A teljes körű tájékoztatás kedvéért.
Vettem egy 0 kilométeres VW Touareg Camel 3,0 VR6 CR TDI DPF tiptr autót.
Mindjárt másnap vittem is vissza, mivel rossz volt.
Kaptam is csereautót, méghozzá egy vagány SEAT Cordobát, amibe alig fértem bele.
(A Touareget nem azért választottam, mert kicsi a farkam, vagy más komplexusaim lennének, hanem mert 130 kiló vagyok és szeretek kényelmesen autózni)
Ezt a csereautót is azzal a megkötéssel adták át, hogy csak jövő szerdáig van ingyen, utána már fizetnem kell érte, ha addig nem sikerül befejezniük a kétnapos autóm legyártását.
Szerencsére sikerült.

Két egész hét múlva vittem vissza, mert a hibák egy része újból jelentkezett.
Az automata váltó mellett a rablásgátlóval is baj volt, a kódpad nem volt tökéletes.
Munkatársuk megkérdezte: a mágneskártyával működik?
Igen.
Akkor használjam azzal.
Megkértem ekkor a drágajó szakembert, hogy ha ilyen frankó az a kábé 180e Ft-os extra, amit beszereltek nekem, akkor szíveskedjék nyomban kiszerelni és az árát visszatéríteni.
No erre mindjárt megjavították, igaz soha nem lett tökéletes. (egyszer pl. felverte fél Berlint)

Jártam még néhányszor a szervizben, de az autó soha nem lett igazán jó.
A munkafelvevő elárulta, hogy cserére javasolta a váltót, de a főnöke beintett.
Aztán mondtak olyat is, hogy rossz szoftvert rendeltek hozzá a legutóbbi frissítéskor, de már megoldották a problémát - ekkor 1-2 hétig tényleg jól ment a verda.
A legnagyobb baj szerintem a munkatársak felkészületlenségével van.

Sipos úr, az értékesítő pl. nem tudta, hogy ehhez a típushoz extraként sem lehet megrendelni az ablakok automatikus felhúzását a jármű bezárásakor, ezzel szemben többször is bizonygatta nekem, hogy benne van alapból, csak rosszul kezelem.
Nyomjam tovább a gombot a kulcson, ne legyek olyan türelmetlen.

A munkafelvevő meg nem tudta, mire való a bal oszlop alatti, pirosan világító gomb, amit ha megnyomok, sárgán világít tovább, de nem történik semmi észlelhető.
A gépkönyvben sem szerepelt, viszont Sipos úr legalább tudta, hogy ezzel lehet a beltéri infravédelmet kikapcsolni.

Az egyik munkafelvevő szerint azonnal javítandó durva hiba, hogy az automata váltó álló helyzetben történő mozgatása közben az autó berándul, a másik szerint meg ez természetes, így kell lennie.

Nagyon jólesett a munkafelvevő dicsérete, hogy milyen derűs türelemmel viselem a megpróbáltatásokat, tőle tudtam meg, hogy mások ordibálnak, perrel, a kapcsolataikkal és a nyilvánossággal fenyegetőznek.


Drága jó Porsche Pest!
Ezek szerint nincs minden rendben a házuk táján!
Ezek szerint azoknak van igaza, akik azt mondják: értékes autót csak Ausztriában vagy Németországban szabad szervizeltetni.

10 hónap után meguntam a tortúrát és eladtam a Touareget.
Nem akartam sem ordibálni, sem perelni, sem fenyegetőzni, egyik sem szokásom és az erre fordított időt és energiát hasznosabban be tudom fektetni.

Három és fél millát buktam az ügyön.
Ehhez képest nem is kicsit komikus, hogy a százforintos ajándék csokoládéval való csipkelődésemre azonnal felvonult a VW márkavezető, a cég büszkeségének számító luxusverda problémáit mély hallgatás övezte.
És övezi azóta is.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr593360805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása