Tegnap bizományba adtam a Touareget és azóta is egyfolytában örülök, hogy nincs  a közelemben. Odahívtam a Fáy utcába a vörösvári sofőrszolgálatot és kimentem vele a malacért.
Megtörtént a hűtőcsere, 45e volt és még fel kell tölteni a klímát, mert a ki-beszerelés során azt is le kellett engedni.
A klímásom szabadságon van.
Gondolkodom, hogy így a szezon végén érdemes-e egyáltalán.
Ezt a néhány hetet már kibírom klíma nélkül.

Talán.

Nem vagyok egészen százas, hogy itt fikázom ezt az autót, ráérnék azután, hogy elkelt, de ezt a blogot úgysem azok olvassák, akik egyéves Touareget akarnak venni, meg aztán nem csapódjon már be senki, ha lehet.
Vigye el az, akinek van energiája lefutni a köröket és a garanciális javítás után mindig visszaadni a verdát, hogy kérem tisztelettel: ez még mindig egy rakás fos.

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr763164267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gelsystem 2011.08.19. 20:19:49

még jóval előző poszthoz írtam neked......
üzemanyagszivattyú cserénél üzemanyagszűrőt cseréltetek?

biker_kolee 2011.08.19. 20:34:57

Egy gonddal kevesebb.

És igen, töltesd fel a klímát. A gáz helyett levegő lesz benne, az meg leoxidálja a cuccokat. Legalábbis nekem ezt mondták volt az okosak, aztán hogy mennyi igazságtartalma van, azt nem tudom..

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2011.08.20. 00:07:35

@biker_kolee: megtörtént, kösz! :-)

@gelsystem: én nem nyúlok hozzá, majd megkérdem a szerelőt, kicserélte-e.
Szerintem igen, mert jó szakember.
süti beállítások módosítása