2017.10.10. 18:13
Egy felújítás naplója
2011 utolsó napján készítettem egy leltárt, amiben részleteztem a szeretett malacorrúm állapotát, rajta egy olyan fotóval, amin a tanksapka körül még csak kezdődött a rozsdásodás.
Bő két héttel később bezárult a kör, akkor úgy nézett ki, az ABS-nek vége, nem tudják megjavítani sehol.
2015 július 5. - amúgy három és fél problémamentes évet követően - borongtam egy kicsit, hogy rezeg a léc, nem biztos, hogy akarom ezt így tovább. Túl soknak tűnt a javítani való.
2015 szeptember 15: félmilliós szerencsejátékba kezdtem, amikor rábólintottam a malacorrú felújítására kapott ajánlatra. Nem vettem eléggé komolyan az intő jelet, hogy a Forma-1 előtt otthagytam az autót a szerelőnél, aki azt ígérte, hogy a verseny után - ahol ő is bíró - nekikezd, és bő két hónap alatt csupán az árajánlatig jutott. Akkor nem volt kedvem elölről kezdeni, másik embert keresni, ajánlatot kérni.
2015 október 1. - Sámli a vezetőülés helyén címmel tudósítottam arról, hogy egy váratlan látogatásomnak köszönhetően gyorsultak föl az események, ha nem nézek rá a szerelőre, az autóm még most is ott állna, ahol hagytam. A legújabb ígéret 2-3 hónapról szólt.
2016 április 15. - Nem bosszantom magam - címmel írtam ki magamból a bosszúságaimat, közel egy hónappal a legutóbbi határidő (március 20.) után az autóm még mindig romokban volt.
2016 április 19 - elkezdték megcsinálni az ABS-t, amiről 2012 januárjában már letettem. Csak egy hozzáértő ember kellett. Illés Károly, a mérnök úr.
2016 április 20 - hír jött, hogy vizsgára készen áll a malac.
2016 április 28. - hazatért az autó, de csak ennyit rögzítettem, ami jobb is mert csak elkiabáltam volna. Hosszú tortúra volt még hátra...
2016 május 10 - ismét a Golffal járok, mert már másnap ment vissza a Malacorrú a szerelőhöz
2016 június 9 - hiába mentem el az autóért, a szerelő szólt hogy kész, de ez nem volt igaz
2016 június 11 - meguntam az állandó totojázást és megvettem a Golfot
2016 június 21 - visszakaptam a malacorrút, majdnem jó volt
2016 június 29 - komoly probléma merült föl a frissen elkészült autóval, ami
2016 július 5 - napra pontosan egy évvel a felújításról szóló döntés után, de egy másik szerelőnek köszönhetően oldódott meg
2016 augusztus 16 - az időközben előjött újabb kis hibákat is kijavították
2016 augusztus 24 - nagyon örültem, hogy végre kész az autó, de tévedtem!
2016 szeptember 27 - beáztunk! Először, de nem utoljára víz csöpögött az első szélvédő bal felső sarkánál
2017 május 23 - téli leállítás és ebből adódó akkumulátor-problémák után megszűnt a beázás és egy kiadós monszunnal végetért a felújítósdi.Úgy tűnt legalábbis, de
2017 augusztus 27 - egy csontváz azért még kidőlt a szekrényből.
De jó hogy túlvagyok ezen az egészen!
Két hónap helyett másfél évig tartott 5-600e Ft helyet közel 1,3 MFt-ba került.
Megérte, de nem biztos, hogy még egyszer belekezdenék!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek