rozsda.jpg2011 utolsó napján készítettem egy leltárt, amiben részleteztem a szeretett malacorrúm állapotát, rajta egy olyan fotóval, amin a tanksapka körül még csak kezdődött a rozsdásodás.

Bő két héttel később bezárult a kör, akkor úgy nézett ki, az ABS-nek vége, nem tudják megjavítani sehol.

2015 július 5.  - amúgy három és fél problémamentes évet követően - borongtam egy kicsit, hogy rezeg a léc, nem biztos, hogy akarom ezt így tovább. Túl soknak tűnt a javítani való.

2015 szeptember 15: félmilliós szerencsejátékba kezdtem, amikor rábólintottam a malacorrú felújítására kapott ajánlatra. Nem vettem eléggé komolyan az intő jelet, hogy a Forma-1 előtt otthagytam az autót a szerelőnél, aki azt ígérte, hogy a verseny után - ahol ő is bíró - nekikezd, és bő két hónap alatt csupán az árajánlatig jutott. Akkor nem volt kedvem elölről kezdeni, másik embert keresni, ajánlatot kérni.

2015 október 1. - Sámli a vezetőülés helyén címmel tudósítottam arról, hogy egy váratlan látogatásomnak köszönhetően gyorsultak föl az események, ha nem nézek rá a szerelőre, az autóm még most is ott állna, ahol hagytam. A legújabb ígéret 2-3 hónapról szólt.

2016 április 15. - Nem bosszantom magam - címmel írtam ki magamból a bosszúságaimat, közel egy hónappal a legutóbbi határidő (március 20.) után az autóm még mindig romokban volt.

2016 április 19 - elkezdték megcsinálni az ABS-t, amiről 2012 januárjában már letettem. Csak egy hozzáértő ember kellett. Illés Károly, a mérnök úr.

2016 április 20 - hír jött, hogy vizsgára készen áll a malac.

2016 április 28. - hazatért az autó, de csak ennyit rögzítettem, ami jobb is mert csak elkiabáltam volna. Hosszú tortúra volt még hátra...

2016 május 10 - ismét a Golffal járok, mert már másnap ment vissza a Malacorrú a szerelőhöz

2016 június 9 - hiába mentem el az autóért, a szerelő szólt hogy kész, de ez nem volt igaz

2016 június 11 - meguntam az állandó totojázást és megvettem a Golfot

2016 június 21 - visszakaptam  a malacorrút, majdnem jó volt

2016 június 29 - komoly probléma merült föl a frissen elkészült autóval, ami

2016 július 5 - napra pontosan egy évvel a felújításról szóló döntés után, de egy másik szerelőnek köszönhetően oldódott meg

2016 augusztus 16 - az időközben előjött újabb kis hibákat is kijavították

2016 augusztus 24 - nagyon örültem, hogy végre kész az autó, de tévedtem!

2016 szeptember 27 - beáztunk! Először, de nem utoljára víz csöpögött az első szélvédő bal felső sarkánál

2017 május 23 - téli leállítás és ebből adódó akkumulátor-problémák után megszűnt a beázás és egy kiadós monszunnal végetért a felújítósdi.Úgy tűnt legalábbis, de

2017 augusztus 27 - egy csontváz azért még kidőlt a szekrényből.

De jó hogy túlvagyok ezen az egészen!
Két hónap helyett másfél évig tartott 5-600e Ft helyet közel 1,3 MFt-ba került.
Megérte, de nem biztos, hogy még egyszer belekezdenék!

 vw-passat-b3-malac.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr9612784422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása