Én ezt az autót nem szeretem.
Egyszerűen azért, mert nem jó.

Másodszor azzal adták vissza a szervizből, hogy ez így jó.
Hát egy nagy túróst jó!

Az az autó egyszerűen nem lehet jó, amelyik újkorában (5 hónap, 5e km) rendszeresen produkálja meglepetéseket.
Vagy minden Touareg ilyen?

1. Nem mindig indul.
Beteszem a kulcsot a helyére, elfordítom, felvillannak a fények és ennyiben maradunk.
Ilyenkor mint valami vacak számítógépnél: újraindul.
Kulcs ki, kulcs be - és akkor indul.

2. A váltó nem jól működik.
Mindig későn kapcsol fel, túl sokáig pörgeti a motort, ráadásul egyáltalán nem következetes. Semmi nem indokolja, hogy ugyanazon útszakaszon, ugyanazzal a terheléssel és folyamatos haladással (gyorsítás nélkül) 50 km/h sebességet egyszer hármasban, másszor négyesben vigyen.
Előfordul, hogy összevissza kapcsol, öt másodpercen belül háromszor, pedig a gáz folyamatosan és egyenletesen adom.
Nemegyszer volt már olyan, hogy túl sokáig nyűglödött kettesben utána mindjárt négyesbe kapcsolt, majd vissza hármasba.
Folyamatos gázadás mellett.
És erre mondta a Porsche Pest, hogy jó.

3. A parkolóradaron - ez egy új jelenség - néha elöl-hátul csak a két-két szélső piros fény villan fel, amely jelzés elméletben nem létezik. Aztán jön a két zöld lámpa. Aztán megint a két piros, pedig az autó körül nem történik semmi.
Azt már megszoktam, hogy állok a lámpánál, és a radar pittyegve jelzi a koldulókat, meg ha átmegy mögöttem valaki.
De ezt a piros fényt nem nagyon szeretem.

4. Mindig külön műsor, hogy ha kiszállok és lezárom a verdát, akkor mi marad égve és mennyi ideig. 
Mindig más.
Valamelyik este pl. csak az a két kék képernyő, amin egyébként a hőmérséklet jelenik meg.
Van, hogy csak a műszerfalon a nyitottajtókat jelző kép.
Van, hogy a belső világítás.
És erre mondta a Porsche Pest, hogy jó.
 

Hát egy nagy túróst jó!
A Touareg előtt a Toyota LC-t nézegettem.
Most megint.
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr172637249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frick László Emlékzenekar 2011.02.04. 06:33:31

A tünetek alapján tippjeim:
Összetröték, kicsit a gyáértás vagy szállítás során. (A budaörsi Lagermaxnak vannak a világon a legjobb festői meg karosszériásai)
A produkált tünetek alapján MEGALAPOZOTT a gyanúm, konzultálj erről független, de nagyon jó elektromosságiszerelővel, hogy valahol a kábelezésben zárlat van.
Tapasztalat: A Család mást tagját kiskarambol után barmok szerelték és egy balhátsó kábelköteg sérülésénél zárlatos hely miatt nagyjából ezeket a hibákat produkálta.
Sejtésem: Érdekes hibaüzenetek lehetnek a gyári szervízkompjuterrel való lekérdezés után! Járj utána! Lehet, hogy a PoHu szervízben lekérdezték, törölték, leolvasták, nemvolt hibaüzenet és ennyivel elintézték, nem kötötték a "paraszt" orrára.
(az ügyfél másikneve : "buuzi" ill. "köcsög")
Ebben az iránybvan keresked. Sőt rosszabbat mondok: zárlatos hátsólámpa betét miat proukált (audi, de mind= egy) hasonlókat.
A magyar utakon, ami csatlakozó, az beázik itt sár van, por van... BAKKANÓK vannak.

Még egy tipp:
Ezeket az autókat, amikben ez a pillangószelepes kipufogógáz-az-utánégetésre visszavezetés van, állatmód kel hajtani, tolni neki, pörgetni, városi használatban, pöntyögésben bekormolódik a pillangószelep, kiéghet a tömítése a háznál (banális mindennapos hiba, 60-80 ezerre veszik le a parasztot vele)

Vidd el egy igazi valódi elektromosszerelő művészhez: (valahogy készíttes hibaleolvasást és a kinyomtatott papírral menj!)

Még egy tipp: szofverfrisítés.
A PoHu szervizek kapnak frissítőcd-ket, mint egy programhibásan programozott PC esetében kiütöd a prg-t újratöltöd
Ők meg frissítést kérjenek, hátha használ.

A váltóval is öszefüggésben van, a váltó kompjutere az autótól kapja a (fals) adatokat.

Frick László Emlékzenekar 2011.02.04. 06:35:10

bocs a hibákért meg elütésekért, de nekem meg a géppel kell versenyeznem, kapkodva írnom, különben bekreppp

Frick László Emlékzenekar 2011.02.04. 06:37:05

A Toyota L[and]C[ruiser]-re: abból is csak a PC [kompjuter]-világ előttiek az igazik. PC + SZUPERDÍZEL = KRACH

Bärennase Über Alles!

Frick László Emlékzenekar 2011.02.04. 06:38:36

Még egy tipp: Ausztriába kell átvinni szervízbe (ez is bevált ötlet) Mert nem mechanikusmunka, csak kompjuter (+ eletromosságis) Egyszer kifizetni 200 €-t vagy hatszor kifizetni 30ezer Ft-ot?

Frick László Emlékzenekar 2011.02.04. 11:24:16

Még egy fontos: A Touareget legalább havi 5000-10000 km futásra tervezett motorokkal szerelik. Évi 10000 km-ért nincsen értelme Touareget venni.

Egy jellemző eset: Egy szuperdízellel havi 2000km-t jártak, kis etapokban. Legalább 30 km után éri el az autó az üzemihőt, ez az autó 15 km-ket ment. Napokat állt garázsban. Ritkán megfuttatták 80 km-eket. Mindenféle bonyodalmakat produkált, a villamosságis egy erősebb akksit rakatott bele, ami tovább tartotta a minimálisan szükséges feszültséget. Mittudomén, nem a szám a lényeg, az elv, exhasss 12,6 V (12,4 12,8.. mindegy alatt az akksi feszültsége nem elégséges az indításkori csekkolásokra, az automata klíma szinte azonnal, az indítás után 3-5 mp-cel bekapcsol pl,az a lényeg, hogy az akkumulátorcsere után a rumli végetért. Nem tuti tipp ez, inkább azt jellemzi, hogy hűűááááóóó, rögtön a plafonon keressükk a hibát, Ferdinand Piech-nél, a rómaipápánál meg a Dalai Lámánál kezdjük, a stráászbúri bírósághoz fordulunk.

Közben meg belekókányoltattunk valami fejlámpát, segédegységet, kihangosítót, elkezdett blankolgatni meg piros kábeleket meg barnákat keresgélni az állófűtésszerelő és ilyesmi. (HOLOTT MINDENNEK GYÁRI KIVEZETÉKELÉSE VAN!!!)
Ezek az autók már nem azok az autók, amikbe a haver átépíttette a Szivar 100-asból kibarkácsolt HiFi-t...
A Szivar 100-ast [meg a Malacot :) ] a 11.8 V-on álló akksi beköhögtette, mert azt az egy küllőt áthajtotta.. A régesrégi 600ezer km-t futott 1.8-as Ford dízelt ha az aksi éppen megforgatja kicsit, hármat köhint és jár, a vadiúj szupedízelek meg se mukkannak 12.2-V-n...
A Szuperdízel is bekakil 12.2 V-nál.

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2011.03.07. 23:38:32

Köszönöm!
Egyhetes program!
Az Ausztria lesz szerintem a nyerő, vagy méginkább Németország.
Úgyis csak ilyen távokon használom, városban meg rövidke utakon inkább a malac.
süti beállítások módosítása