A malac pihen, így most a Turázzsal járok a városban is.
Igaz tegnap nem a városban haladtam, hanem országúton, amikor a tempomat azt mondta, hogy kakukk és szart tovább működni.
A műszerfalon a tempomat piktogramja mellett megjelent egy felkiáltójel.
Gondoltam, itt az ideje az újraindításnak, hiszen egy szoftver szórakozik velem, de nem lehetett kikapcsolni, a kikapcs/bekapcs gomb nem reagált a nyomkodásra.

A leállás és teljes újraindítás után helyreállt a dolog, tehát most megint működik a robotpilóta, csakhogy nem tökéletesen, azaz rosszul.
Én vagyok a köcsög paraszt, mert elvárom, hogy egy tizenvalahány millás új autó kifogástalan legyen?

A hibajelenséget röviden nem tudom leírni, így most jön a sok beszéd, aminek sok az alja.
Van a kormányon négy gomb, amivel szabályozható a sebesség. Kettő egy-egy km/h-val módosítja a sebességet, kettő pedig 10 km/h-val, fölfelé vagy lefelé.
A műszerfalon van egy kijelző, ami mutatja, hogy a tempomat mennyire van beállítva.

Nos ez mutat olykor hülyeséget.

Vegyünk egy példát.

Megyek a német autópályán száznegyvennel.
Jön egy százhúszas sebességkorlátozás.
A mínusz tízes gomb kétszeri megnyomásával csökkentem a sebességet százhúszra.
A sebesség szépen mérséklődik, visszamegy a kért szintre, majd a korlátozás elmúltával a plusz tízes gombot kétszer megnyomva visszaállítom a sebességet az eredeti száznegyvenre.
A sebességmérő műszer jelzi, hogy a rendszer vette és végrehajtotta a parancsot, de a tempomat csak 130-at mutat. Ha most az egy egységet módosító gombok valamelyikével eggyel növelem, vagy csökkentem a sebességet, akkor a tempomat száma 141-re, vagy 139-re ugrik.

Apró hiba, de akkor is hiba.
És egy ilyen verda kilenc hónapos korában ne legyen ilyen.
Igaz ilyen volt újonnan is, de a Porsche Pest azzal adta vissza októberben a garanciális javítás után, hogy az autó kifogástalan.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr522897656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2011.05.12. 21:21:46

"Én vagyok a köcsög paraszt, mert elvárom, hogy egy tizenvalahány millás új autó kifogástalan legyen?"

Nem. Ilyet nem lehet megengedni egy Turázs-szinten.

Add el a 'csába, és vegyél helyette egy Iltist. :)))))
süti beállítások módosítása