A malacorrúba - mint az egy 2011-es posztból kiderült - 2008-ban szereltettem fix Waeco ülésfűtést, amit olyan 20e Ft körüli összegért vettem és csak az egyik részét használtam föl, a másikat eltettem tartalékba.
Felkerestem Szilágyi Józsefet a Dover Kft. XIII. Hajdú utcai telephelyén, aki ezt most beépítette a Golfba, amivel ma értem el a 120.000 km-t.
Azért Szilágyi Józsefet, mert úgy emlékeztem, ő csinálta a Passatot, ám a blogból kiderült, hogy nem ő volt, hanem egy azóta elhalálozott autókárpitos, aki Péterfy Sándor utcában működött.
Szilágyi úr az elektromos ablakemelőket építette be az autómba, ki tudja mikor (ezt a malacblogot 2009 február 12-én indítottam, tehát előtte) és az is rejtély, hogy az ablakemelő beszerelésből visszamaradt alkatrészek, úgymint kapcsolófedél, tekerőkar, stb  miért az ülésfűtés dobozában várták a sorsukat, de ez legyen a legnagyobb problémám.

A malacorrúba a kapcsoló a műszerfalra került, itt a Golfban az ülésre, bal kézzel kell a térdhajlatom alá nyúlni - és a Passattal szemben itt sokkal hamarabb érezni a meleget.

golf-iv_1.jpg

ügyrendi megjegyzés
Befejeztem a blogom reklámozását a fészbúkon, mert nagyon meguntam a fészbúkot és mert kíváncsi vagyok, fészbúk nélkül hány olvasóm marad. Az elmúlt 9 évben nem is egyszer lepődtem meg azon, hogy kik olvassák a malacblogot, meg néha azon is hogy kik nem. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr7013706114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása