A malac ugye áll a garázsban és várja hogy kitavaszodjon, az akkujára - mint megtudtuk - gyakrabban kell ránézni, meg lesz egy sétánk a szerelőhöz, mert olajfolt lett alatta, szerintem megint a fékolaj,
Golffal járok, 110.000 km-nél és aktuális lett az olajcsere.
A malac felújításán fővállalkozó és a Golfot korábban kezelő szakihoz (a továbbiakban Szaki) már nincs bizalmam.
Legutóbb megnéztük a kipufogót, találtunk rajta egy rést, ahol kifúj, motorfékes hegyről lecsorgásnál meg sípol, Szaki szerint ki kell cserélni a középső dobot, munkadíjjal együtt 45e Ft-ért. Már aznap megkérdeztem Siklósiékat, 24e Ft-ot mondtak rá. Összejött még egy apróság, a sebváltó már az elejétől kicsit nehezebben ment, mint a malacorrúé, mostanra az egyes és a kettes olykor komoly erőfeszítést igényelt.

Bejelentkeztem Siklóiékhoz, megkaptam az időpontot. Ahogy letetterm a telefont, azonnal csörgött.
Szaki volt az, akivel hónapok óta nem volt semmi dolgom, talán október végén jártam nála téligumira váltás végett. Elnézést kért, nem engem akart hívni, autóban ül és mellényúlt. Vannak véletlenek, ugye?

A Golf néhány óra alatt elkészült. A sebváltó kapott egy kis zsírzást, jó lett. A kipufogó újszerű, kicserélni nem kell, nem odavaló bilincs miatt az egyik cső kicsit megnyílt, pasztával kezelték. Olajcsere is történt, egy szűrővel, a pollen, levegő és benzinszűrőt tökéletes állapotban volt, nem kellett piszkálni. 24e Ft-ot fizettem az egészért.

Siklósiék 1959 óta szolgáltatnak. Én 1986 óta járok hozzájuk.
Nem véletlenül.

 

utóirat:
szívből köszönöm mindenkinek, aki rendszeresen visszatér olvasni annak ellenére, hogy ez a blog már csak magamnak érdekes.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr7412268440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása