no de ilyen sűrűn?

akkutolto.jpgNyáron azzal kaptam vissza a malacorrút, hogy az egyévesnél nem sokkal idősebb akkut ki kell cserélni, mert annyira lemerült, hogy nem fogadja el a töltést.
Kicserélték.
Most ősszel leállítottam. 14 évesek a téligumik, a bordázatuk meg a profilmélységük teljesen rendben van, de a koruk nincs és ez érezhető volt már az utolsó téli szezonban is, amikor jártam vele.
Még az új autónál is jobban kímélem, ezért úgy döntöttem, jobb lesz neki télen a garázsban, járok a Golffal, néha meg beindítom a motort és járatom egy kicsit.
Karácsony előtt már kétszer kellett foglalkozni az akkuval, december 20-án úgy hagytam a verdát a garázsban, hogy most aztán rendben minden.
Igenám, de az akku megint nem működött.
No mostmár elég, lemegyünk a Nándi autóvillamossághoz.
Úgy tudom, Nándi valamikor a híres Nyíri autóvillamosságnál dolgozott, csupa jó élményem volt vele és közel is van. Nyíriékkel is jók az élmények, csak igen messze van az Óbudai temető és nehézkes onnan a tömegközlekedés. Érdekesség: sokan úgy találták meg a blogomat, hogy a gugliba beírták a Nyíri autóvillamosságot, mert a telefonszámát  keresték. Megkérdeztem Nyírit, beírhatom-e, hogy duplán örüljön, aki a malacorrú blogra kattint, de ő azt kérte, hogy inkább ne, így is alig győzi...
Megjegyzem, Nándi telefonját sem a neten találtam meg, hanem megkértem valakit, írja le a kapujáról...

Nándiék kimérték a kimérni valókat, megállapították, hogy az akku csontig lemerült, talán kuka, de majd a töltés után kiderül, viszont nincs semmi extra áramfelvétel, nincs testzárlat, amire gyanakodtam. Hagyjam ott, mehetek másnap, addig feltöltik és ha áll az autó, akkor néha egy egész hétvégére tegyem töltőre, de levihetem hozzájuk és pénzeken zárásra és hétfőn nyitásig ottmaradhat a töltőn.

Hallelúja!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr9412174282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása