Másfél éve már annak, hogy itt hüppögtem a malacorrúm összetörése miatt.
Igen, 2010 május 31-én belecsattant egy női hölgy az út szélén parkoló autómba.
2010 június 7-én a DEKRA-Expert Kft. munkatársa elvégezte a helyszínelést, elvitte a papírokat és adott egy nehezen olvasható, kézzel kitöltött jegyzőkönyvet meg egy listát, mit legyek szíves elküldeni a K&H Biztosítónak.

Megcsináltattam az autót, összeszedtem a szükséges papírokat és elküldtem.
Azóta SEMMI nem történt.

Egyszer-kétszer nekikezdtem a biztosítóval való kapcsolatfelvételnek, de mindig elakadtam, aztán felhagytam vele, mert volt fontosabb dolgom.

Most elegem lett.
Nem igaz, hogy másfél évvel azután, hogy kárt okozott nekem valaki, aki szabályosan befizeti a kötelező biztosítását, még mindig üljön a biztosító a pénzemen.

Megnyitottam a K&H Biztosító honlapját.
Kerestem rajta a kommunikációs lehetőségeket.
Az írja meg észrevételeit menüpont nem működik, hiába kattintok, nem történik semmi.

Kérjen visszahívást menüpont elvisz egy űrlaphoz, amit kitöltök és az alján captcha van, azaz be kell írnom egy kódot, hogy lássák: ember ír nekik és nem egy robot szórakozik velük. No ez a dolog itt fullad be: bárhányszor beírom a kódot, mindig azt a választ kapom, hogy hibás.

Hívom a megadott ügyfélszolgálati telefonszámot.
Ez is úgy van kitalálva, hogy a pénzéért kuncsorgó ügyfélnek elmenjen a kedve.

Hosszú percekig hallgatom a marketingdumát, meg január közepén egy magyarázkodást, hogy december második felében mit miért csinálnak majd az ügyfelekkel. Aztán gombokat nyomogatok és várok.

Kilenc és fél, mobiltarifával számolt perc után megkapom a kárszámot, az illetékes ügyintéző nevét és a közvetlen telefonszámát. Ez legalább vezetékes, de ezt is mobilról hívom, mert nekem csak mobil van, de mindegy is, mert úgysem veszi fel. Sem délben, sem kora, sem késő délután.

Magyarországon az ügyintézés sajnos ilyen.
Egyszer egy légitársaságra legyintettem rá, mert a kárügyintézést egy olyan telefonon lehetett bonyolítani, amit soha senki nem vett föl. Huszonötezer forintom bánta és jól kiszúrtam velük, mert velük többet soha az életben nem repülök.

Itt viszont hatjegyű számról van szó és nem fogom annyiban hagyni, még ha a drága K&H Biztosító nyilvánvalóan erre is utazik.
 

 

2012 január 12.
Tegnap négyig hívogattam a megadott telszámot.
Ma nyolckor újrakezdtem.
Tízkor beállítottam a hívásismétlőt.
40 perc folyamatos kísérletezés után egyszer csak fölvette a telefont valaki mást azzal, hogy az illetékes átment a kárigazgatóhoz, de ő segít.
Két dolog derült ki.
1. sok telefont bonyolítanak és amíg beszélnek, a hívó nem "foglalt" jelzést hall, hanem kicsöngést
2. utólagos szemlét rendeltek el, a címemre kiküldött tértivevényes értesítő "nem kereste" jelzéssel érkezett vissza.

Most jeleznek a kárszakértőnek, hogy megvagyok és meglesz a pótszemle, várjam a szakértő jelentkezését.

A Magyar Királyi Posta meg elmehet a büdös francba, én nem kaptam értesítést semmilyen küldeményről és most csak annyi kár ért egy postás trehánysága miatt, hogy később kapok meg egy összeget, de emiatt elvihet akár a rendőr is, mert ha bírósági idézés megy vissza "nem kereste" jelzéssel, azt kézbesítettnek kell tekinteni és ha így mulasztok tárgyalási határnapot, akkor akár elő is vezethetnek.

Mindegy, legalább a biztosító munkatársa aranyos volt.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr233537212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flugos furgonos 2012.01.12. 20:24:58

Fiókkal rendelkező biztosítónál, csak személyesen. Először kedvesen de határozottan, aztán üvöltve, így kb. 1-2 óra alatt megvan a papírmunka.

Suttora 2012.01.15. 11:08:35

Pótszemle a már megcsinált autón? Ne legyen igazam, de lesznek még itt bonyodalmak...

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2012.01.16. 13:38:25

@Suttora: nyilván megnézik, hogy valóban felraktuk-e az új gyári lökhárítókat, vagy csak elszámoltuk feléjük.
süti beállítások módosítása