Végül 25e Ft-om bánta a trehányságomat.
Úgy néz ki, nagyobb károsodás nélkül megúszta a malac az olaj nélküli furikázást.
Kicserélték még a gyújtáskapcsolómat, mert olykor előfordult, hogy az indítókulcs elfordítása után 2-3-4 másodpercig nem történt semmi.
A kedvenc autóvillamosságisom valami olyan megoldást ajánlott, ami kikerüli a gyújtáskapcsolót és nyomógombbal indít, de sosem szerettem a kendácsolást.
 

Ezentúl rendszeresen megnézem a nívópálcát.
És eszméletlen, mit kibír ez az autó!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr351559982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gelsystem 2009.12.17. 14:18:56

akkor még egy hibalehetőségre felhívom a figyelmedet, amit viszont én szoptam be nem olyan rég......:
cseréld ki az üzemanyagszűrőt...ha még nem tetted meg!!!
ez az alvázhoz van erősítve a jobb hátső futómű előtt egy műanyag takarólemez alatt.......
.
mer én így jártam:
elmentünk vidékre, minden faja. jöttünk volna vissza, nem indul!
másnap reggel tréler, délután 5 óra tömény szopás:( az üzemanyagszűrő annyira el volt rohadva, hogy alig volt átfolyás, így az üzemanyagszivattyú megette saját magát:(
üzemanyag leszív, átszűr, tank leszed, kimos, szivattyú csere, tank vissza, szűrőcsere -a szűrő 1200.-- az egész 40-be fájt úgy, hogy én csináltam haveri segítséggel:(:(:(:(:

malacorrú · http://malacorru.blog.hu 2009.12.18. 11:52:54

@gelsystem: kösz, a következő szervizen biztosan rákérdezek és megkérem a szerelőt. Én magam soha nem nyúlnék hozzá, mivel sem türelmem, se hozzáértésem. Csinálja az, akinek ez a kisujjában van!
süti beállítások módosítása