malacorrú passatAzt hiszem, a gazdinál ártalmasabb lény kevés van.
A múlt héten - szokásommal ellentétben - úgy indultam útnak, hogy csak az ablakokat tisztítottam le, az autó tetején lévő félmázsányi vizes hóról azt gondoltam, hogy majd útközben elfogy.

A menetszél szépen tette a dolgát, ám egyszer - nem is hirtelen - fékeznem kellett és az egész maradék lecsúszott elém az első szélvédőre. Ablaktörlő automatice bekapcs, az szépen le is tolta, de nem tudott visszatérni alapállásba és ez bizony maradandó fogyatékosságot okozott.

A hibajelenség: a pillanatkapcsoló egy nyomására nem egy teljes félkört írt le a két ablaktörlő, hanem addig ment, amíg nyomtam és ha épp úgy engedtem el, akkor ott maradt a két lapát az otrom előtt.
Irány Vörösvár.
Volt egy másik apró hibám: a bal hátsó ajtót nem mozgatta a központi zár és a villanyszerelő szerint a szerkezetben kopott el egy műanyag alkatrész, nem az ajtó nyitogatásától mozgó kábelszakasz tört el, hogy szokott.
Kértem egy szervizt, olajcsere, olajszűrő, légszűrő, stb.
55e a végszámla, ám hiába cserélték ki az ablaktörlő kapcsolóját, a hibajelenség maradt.
Amíg vártam az időközben elküldött autót, hogy visszajöjjön értem Vörösvárra, kicsit mérgelődtem a tízes út mellett ácsorogva.
Mi a fenét csináljak most.
1986 óta járok ehhez a családhoz.
Győzködtem magam, hogy mindenkinek lehetnek rossz napjai és erre eddig nem sok példa volt - ha volt is, mert volt.

Másnap megkaptam az autót, hibátlan ablaktörlővel.
Bontóból került bele egy másik motor.
Természetesen nem tetszik fizetni semmit, sőt, elnézést a tegnapi potyaútért.

Hát ez az!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr91677045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2010.01.17. 01:34:24

ezért kell letakarítani a kocsit teljesen. :)
mert mondjuk egy ilyen egy dolog hogy eléd hullik, de az majd lejjebb csúszik fényszóróra, aztán átkozod magad, hogy miért nem nappal, elindulás előtt takarítottad le, ahelyett, h este 10-kor az út szélén kell, mert nem látsz semmit.
másrészt meg amíg takarítasz addig felfűti magát az autó.

variagrafika 2010.01.26. 22:50:42

Már 4 éve van egy ilyen malacom, eddig nem is volt vele nagyon probléma, nincs is szerelőm (én meg nem értek a bütyköléshez)viszont most betegeskedik, tudnátok ajánlani egy normális szerelőt itt Pesten. varia@index.hu, 06 20 316 3976
süti beállítások módosítása