malacorr 2012.03.17. 17:24

Ebben a korban...

Repülés a holdfényben címmel örökítettem meg egy öt hónappal ezelőtti, ritka vezetési élményt.
Megismétlődött.
Az útvonal ugyanaz, a sebesség dettó, csak hazafelé nem volt holdfény, de a csillagok annál szebben ragyogtak és csodálhattam a Vénusz és a Jupiter ritka együttállását.

Nagyon meg voltam elégedve a malaccal, remélem, az előző javítás óta a fogyasztás is csökkent valamelyest.

Március 13-án visszaváltottam a téli gumikról a nyárikra, a budakalászi szervizben szóltam néhány elismerő szót a legutóbbi klímafeltöltésről és az örömömről, hogy még mindig működik, cserébe megmutattak egy roncsderbire készülő Suzukit.

Rögtön utána kozmetikába mentünk, külső-belső takarításra és kértem a lecserélt téli gumik ápolását is, ahogy a szerelő javasolta. Most először nem hóttkoszosan pakoltam ki a garázsban a két évszakon át pihenő garnitúrát, hanem ragyogó állapotban. A gumis szerint még sokáig jó lesz, csak ápolni kell.

Akadt viszont egy kis probléma.
Hétfőn késő este csorogtam lefelé a Hűvősvölgyi úton és a motorfék nem volt egyenletes. Mintha az új alapjárat szabályozó motor gondolkodna azon, hogy feladja-e.
Tavaly júniusban került a helyére, ennyit bírt volna?
Ma már le kellett állítanom a motort a lámpánál, annyira zavart a magas alapjárat, amin a kisebb-nagyobb gázfröccsök sem változtattak.

Holnap elutazom, az autó Ferihegyen fog pihenni, de utána irány a szerelő.

 

 

(292.400 km-nél járunk, a K&H biztosító még mindig nem jelentkezett, pedig holnap lesz két hónapja, hogy abszolválták a ki tudja miért elrendelt pótszemlét)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr274322281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása