Tegnap hazajött mindkét autó. Az öreg kiváló, az új bizonytalan.
Nem kicsit, nagyon!
A VW is a fenének gyárt olyan autót, amivel aztán csak baj van és a szervizben is egyfolytában hümmögnek.
A Touareg a Porsche Pesttel és az importőr céggel együtt  megér egy nagyon mogorva posztot, de ahhoz most még nincs kedvem, mert még vissza kell vinni a szervizbe, komolyan tele már a hócipőm ez a luxusjárgánnyal.

A malac viszont elkészült.

Az alapjárat szabályozó motort kellett kicserélni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez egy apró kütyü a két ablaktörlőlapát közötti magasságban, közvetlenül a motorháztető alatt.
Bosch.
56-57ezer Ft. munkadíjjal együtt 65.000 volt.
A kilométeróra most 279.898-nál áll.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És szép az élet, szép a malac!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr233008258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2011.06.24. 00:24:59

Km. órám: http://web.kabelnet.hu/sdavid88/Kép1757.jpg
:D

öregmogyi 2011.06.29. 18:56:45

jó ez a blog! Nekem is malackám van. 320.000km... 1.8 benzin GT... tetőablak.
89-es. De már nagyon kivan szegény. Szinte semmi nem működik, kivéve a motort.

Úgyhogy lett mellette egy 2000-es kombi Passat. És amiért pont ehhez a bejegyzéshez szólok, hogy apósom most vett egy Tuareget. Használtan, úgyhogy ilyen gyerekbetegségei nincsenek.

A malackám egyelőre a telken áll. Igyekszem megcsinálni. A 20 éves kárpit még mindig gyönyörű benne. (ez a szürke színű)
Örülök a blognak. Majd nézegetem még!

NoP 2011.06.30. 19:16:47

Régóta olvasom a blogot, határozottan tetszik. Hasonló autóm van, és abból kiindulva írom amit írok: szerintem a képen a nyíllal jelölt alkatrész nem az alapjárati léptetőmotor, hanem a gyújtótrafó.

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2011.06.30. 22:56:48

@sdavid88: ez trükk? Vagy fotosop? ;-)

@öregmogyi: örülök hogy tetszik és hogy jössz még. Szívesen venném, ha írnál részletesen a malackáról és küldenél képeket. Ne csak egyedül én írjak posztot!

@NoP: így van! Már észrevettem én is, de kíváncsi voltam, másnak is feltűnik-e?
Szerinted javítsam?

NoP 2011.07.01. 17:05:25

@malacorr: szerintem érdemes lenne, igen... különösen azért, mert az én mosolygósomban a szelepfedél fölött, úgymond a motor tetején van az alapjárati léptetőmotor, és kíváncsi vagyok, hogy a tiédben hol található ez az alkatrész. A fotódon látszana, ha neked is ott helyezkedne el.

Egyébként én is rendszeres visszajáró olvasód vagyok, de eddig mindig hallgattam mélyen. Most viszont felmerült bennem a gyanú, hogy - lévén az utóbbi posztok tanúsága alapján nem feltétlenül vagy megelégedve a szerelőddel - esetleg becsaphattak, és ezt nem hagyhattam szó nélkül. :)

sdavid88 2011.07.01. 19:50:29

@malacorr: Nem ez nem trükk, tényleg ennyi van benne. Rossz volt az út, ezért kicsit elmosódott a kép. De ha gondolod csinálhatok jobb képet, csak már több van benne.
süti beállítások módosítása