A malac köszöni jól van, bár megkapta a külső-belső kényeztetést, gyönyörű volt és ragyogott néhány napig, most megint koszos mint egy malac és szakad a hó, de most IMO-s mosás jön, alvázmosással és konzerválással, mert úgy vettem észre, hogy az ilyen ápolást ha gyakori, nagyon meghálálja az autó.

Ennek ellenére nézelődöm az autópiacon és mostanában a 2012-es Honda Accord Tourer tetszik. Hátha az új modellről nem viszi el a menetszél a szélvédő díszlécét, mint azt a népítéletben többször is volt szerencsém olvasni.

Belebotlottam a Polar Mobil akciós hirdetéseibe.
Mindjárt találtam is egy szimpatikus verdát.
Ezt a 9-3 Biopowert.

Szép kívül-belül és igen jók a paraméterei - a kilométeróra állását leszámítva, amit egyszerűen nem tudok elhinni, de úgysem ez számít, hanem az autó állapota.

Saab 9-3 Biopower

Igazi internetkukac lévén nem hagyhattam ki a Totalcar.hu   népítéletét.
Nem kevés véleményt találtam erről a típusról.
Szeretem ezeket olvasni.
Bár nem hiszem, hogy bárki olyan dicsérgetné, aki érdekelt a forgalmazásban vagy a szervizben, mindig a kritikus írásokra vadászom, azokban van a lényeg.
A stílusa elárulja, hogy a szerző olyan ember, akinek a szar sem elég büdös, vagy valóban problémái voltak az autójával.

Sajnos két véleményből is visszaköszöntek ugyanazok a bosszantó gondok, amik miatt 3milla ráfizetéssel elkótyavetyéltem a Touaregemet, az egyik írásban pedig benne volt a hazai márkaszervizek rákfenéje:

Polár. Udvariasak, kedvesek...de iszonyú drága, lenyúlós, és sokszor nem tudnak megoldást a problémára...szóval magyaros:-(

 

Akkor arra még nem is gondoltam, hogy a cég hónapok óta csődben van és a kínaiak akarják felvásárolni, meg arra sem, hogy egyes autógyárakban létezik a "könnyített" kelet-európai minőség, más üzemekben pedig a meón épp hogy csak megfelelt verdákat küldik hozzánk, mondván, hogy jó lesz az nekünk úgy is.
Lehet hogy inkább lovasszekeret veszek.
Addig is marad a malac.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr294123368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2012.02.18. 10:47:19

Szia! Szerintem amit ma érdemes megvenni az a Kia. Nem véletlen az a 7 év teljes körű garancia. Népítéletek is pozitívak. Egy utánajárást megér szerintem.

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2012.02.20. 21:25:35

@sdavid88: Helló!
Hát tudod, régen foglalkoztat a gondolat, de rengeteg KIA megy az utcán és olyan semmilyenek!

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2012.02.20. 21:49:29

Meg még az is a bajom, hogy nemrég szabadultam meg egy garanciális autótól, amit a Porsche Pest nem tudott vagy nem akart megjavítani, így aztán a hosszú garancia nekem egyáltalán nem csábítás.
Hozzáteszem, hogy a garanciának nyilván az a feltétele, hogy minden füttyentés a márkaszervizben történjen, az pedig olykor indokolatlanul drága tud lenni.
Végül: épp a Népítéletben olvastam egy sztorit, miszerint egy új autón valami elkezdett zörögni és a pozsonyi szervizbe kellett kivinni a verdát ahhoz, hogy megtalálják a meglazult csavart.
süti beállítások módosítása