Hirtelen nagyon kiszolgáltatott tud lenni az ember, amikor intézi az ügyeit és egyszer csak az autója nem indul. Fel tud borulni emiatt egy egész nap.

Volt egy spéci hibája a malacomnak.
Nyáron, légkondis menetek után volt hogy nem indult.
Indítókulcs elfordít, ledek felvillannak - és nem történik semmi.
Rövid pihenő - vagy bikázás - és minden megy, mint a svájci óra.

Egyszer volt egy kicsit kellemetlen.
Elmentünk a szüleimért Passauba.
Jöttünk haza, egyszuszra Hegyeshalomig és ott ebéd a Paprika Csárdában.
Ismerve az akkor még gyakori jelenséget, a légkondit már Bruck előtt kikapcsoltam.
Mégsem indult ebéd után, a csárda személyzetétől kaptunk bikázást.

Szerelőm nézte az akkut, a töltést, a mindent - és minden rendben.
Aztán amikor tavaly a közeli autóvillamosságis bele akart kendácsolni egy indítógombot, azt mondtam, hogy ne ezt nem és a szerelő kicserélte az indítókapcsolót.
Meg is javult, annyira hogy elfelejtettem a jelenséget és két hete kölcsönadtam az indítókábelt.

Rekkenő nyári nap leállok a dunakeszi Bauhaus előtt, ráadásul úgyfelejtem a világítást.
Indulnék, de megint semmi.
Indítókábelem sincs, meg a közelben lévő autóknak sincs.
Visszamegyek venni egyet, de 14e Ft-ért inkább otthagytam.

Próbálkoztam megint indítani - és pöccre indult.
Visszakértem a kábelt és tegnap a szigetszentmiklósi Bauhaus parkolójában kellett volna - de mire előszedtem, kicsomagoltam az akkut és felraktam a a sarukat, addigra megint indult a verda.

A fene érti ezt.
Tudja valaki, mi lehet a baja?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr642144474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2010.07.14. 20:44:32

Valószínűleg az önindító lehet a baja. Elkophatott a szénkefe. Mikor próbáltál indítani, nem hallottál egy kattanást? (olyan hang mintha egy nagy relé kattanna, mikor fordítod a kulcsot, hogy önindítózz)

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2010.08.04. 13:25:30

@sdavid88: nem hallottam. Szipogást igen, mintha valami feltöltődne 2 másodperc alatt, aztán semmi.
De úgy néz ki, megint megoldódott a probléma.
süti beállítások módosítása