Az ördög lakik a részletekben?
Vagy ott van elrejtve?
Azt nem tudom, de abban biztos vagyok, ha az embernek van egy öreg autója és azon elromlik valami, azt azonnal meg kell csináltatni, méghozzá szakemberrel és nem a sufniban bütykölni, meg úgy hagyni, hogy "ennek már jó lesz így is".

Tegnap elvittem a malacorrúmat egy kis kényeztetésre, full külső-belső tisztítás, ápolás, fényesítés. Olyan helyre járok, ahol kis autóbuzik esnek neki a járgányoknak és kéjes élvezettel simogatják őket.
Az egyik fiú megkért, hogy miután kiállok a sátorból, a napon még szeretné kívülről átnézni a verdát és az alufelniket még átfényezte valami szidolfélével, közben áradozott róluk.

Aztán a központi zár nyitva hagyta a jobb első ajtót.
Igen, a vezetékek elöregednek, az én oldalamon már volt két csere. Az egyiket én csináltam, ollóval, szigszalaggal, gyönyörű volt és tartott majdnem egy évig.
Aztán úgy döntöttem, hogy Nándi autóvillamossági, ahol rendesen kibányászták, kicserélték a vezetékeket, beletették egy ormányszerű csőbe és meghurkolva tették vissza az ajtónyílásba úgy, hogy a nyitás-csukás nem húzgálja a kábeleket.

Most elmentem megint ehhez a szakihoz, 3/4 óra alatt lett kész és 4500 Ft-ot kért.
Nekem pedig bőven megéri, hogy most megint hibátlan a malackám.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr721091236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gelsystem 2009.04.28. 12:24:44

azért van még egy-két idegesítő típushiba:(:(:(
1. szelepfedél tömítés átlag 1 évet él
2. tetőablak, és mindig a bal oldali vonószár törik el.....hogy rohadt volna le a tervező keze, mikor kitalálta, hogy spiáterből kell csinálni
3. műszerfal stab-kocka, ennek következtében OHNE benya-vízhőfok visszajelzés
4. jobb-féltengely-súly egy idő után lecsúszik, mert kirohad alóla a műanyag gyűrű
5. most más baja nincs:):):):):)

malacorrú · http://malacorru.blog.hu 2009.04.28. 20:04:33

@gelsystem: Természetesen anélkül, hogy kétségbe vonnám az állításaidat, a típushiba elméletben az, ami (majdnem) minden darabnál előfordul.

Az én malacorrúm 16 éves, eddig egyszer cserélték a tömítést, akkor sem azért, mert behalt.
Tetőablakom nincs, bár én is rávernék annak a kezére, aki spiátert tervez egy autóba. Elég bajt okoznak a spiáter zárszerkezetek a lakásban, ahol kisebb terhelésnek vannak kitéve.

Mi az a stab-kocka?
Az enyémben van vízhőfok visszajelzés és a benzinszintet is mutatja a műszer, csak a benzinkút piktogram alatt gyárilag nincs izzó, így az valóban nem világít, ha kritikusan kevés az üzemanyag.

A féltengely-súlyról sem hallottam még, így az enyémmel nem volt gond.
Biztos hogy típushiba?
Vagy a Te malacorrúd egyedi hibája?

gelsystem 2009.04.29. 08:18:42

üdv!
az enyém 1993-as 1,8 sima benzines...
a vezérműtengely kicsit módosított:):):):)
aza kék, ami majdnem zöld színű!
most van benne 210e, és majd 6 éve családtag
a műszerfalam sima, vízhőfok-benya, sebesség, óra....van benne egy stabkocka, úgy néz ki mint egy tranzisztor 3 lábú, az szolgáltatja a fix feszkót a műszerekhez......na, az be szokott hányni rendszeresen:(
a műszerfalat már csukott szemmel egy kézzel ki-beszerelem 2 perc alatt:):):)

malacorrú · http://malacorru.blog.hu 2009.05.13. 12:28:11

@gelsystem: soha hozzá nem nyúlnék a malacomhoz! Csak megbízható szakembernek engedem meg, mert a bütykölés hosszútávon mindig drága.
süti beállítások módosítása