Amikor tegnap délután kiléptem a RAM Colosseum kapuján (fergeteges előadáson vettem részt) még nem sejtettem, hogy öt perc múlva bűncselekmény áldozata leszek, melynek nyomát a malacorrúm egy darabig magán viseli.
garazda.jpgA Hegedüs Gyula utca vége felé arra lettem figyelmes, hogy egy szakállas alak sorban leállítja az autókat, eléjük áll, hadonászik, majd utánuk rúg, ha azoknak sikerül őt kikerülniük.

Én sem úsztam meg.
Az autó orra elé állt, ordibált, hogy őt elnyomják és nem hallgatja meg senki, majd elindult a bal első ajtó felé, akkor óvatosan gázt adtam. Erre rávágott az antennámra, majd belerúgott a hátsó sárvédőbe.

Mentem volna tovább, de a tükörben láttam, hogy a mögöttem jövő Renaulttal már durvább, az tolatni kezdett, erre rugdalni kezdte a rendszámtábláját.

Félreálltam, kiszálltam, így tett a Renault vezetője is. Rendőrt hívtam, mert láttam, hogy ezzel az emberrel (a képen) nehéz lesz. El volt ázva egy kicsit és összevissza hadovált, csupa olyan dolgot, amitől némelyik rasszista weblapok szerzői és olvasói maguk alá élveznének.
Inkább nem idézem.

Az autómban minimális kárt okozott.
Az antenna egy kicsit megroppant, majd a következő hasonlónál fog eltörni, a műanyag lökhárító meg csak koszos lett a cipőjétől.
A Renaultnak csak az első rendszámtáblája deformálódott egy kicsit.

Egy mozdulattal hanyatt lehetett volna lökni, de nem ezért fizetek adót, majd jön a szerv és intézkedik.
Jött, intézkedett, határozottan, udvariasan, leszerelte ezt a Pozsonyi úti lakost, aki a két rendőr füle hallatára hozzájárult hogy a nevét és a fotóját közzétegyem.

Lehetne ebből egy tanulságos cikket írni több helyre is, inkább kihagyom, amúgyis puskaporos a levegő, nem kell tovább feszíteni a húrt. Nem írom ki V.A. úr nevét, inkább helyette is szégyellem magam.
Nem kicsit, nagyon!

1991-ben egy 90 körüli öregember a botjával ráhúzott az autómra, mert pirosban akart átcsoszogni és én rádudáltam. A mai napig örülök annak, hogy nem szálltam ki és nem vágtam szájon, pedig az a bot csúnya nyomot hagyott a motorháztetőn.

Ennek a garázdaságnak most csak ez a poszt.
Békesség!

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr485171040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása