Ezervalahányat kell még malacoznom és meglesz a 300.000 kilométer.

malac-parkoloban.jpg

Szeretem ezt a járgányt.
Azt hiszem, ez életem legjobb autója és nem azért, mert a többi olyan vacak volt.
Jártam nullkilométeres Toyota Avensissel, Mercedes 200E-vel és VW Touareggel, volt használt bogárhátúm és Jettám, de időben is (1999 karácsonyán, hatévesen, 130e kilométerrel vettem) és megbízhatóságban is a malac veri az összeset.

A fogyasztásom (98-as benzin) 8 liter körül alakul, amikor nagyon lemegy 8 alá, akkor 7,3, a lemez gyönyörű állapotban van, kicsi rozsdásodás a tanksapka körül látszik, illetve a két baloldali ajtón indult meg egy-egy korábbi rányitás, hogy a franc essen a nemtörődöm parkolókba, meg azokba a birkákba, akiknek muszáj mellémállni akkor is, amikor mindentől messze teszem le a járgányt.

Az egyszer már ülésfűtés beszerelése kapcsán felújított vezetőülést megint szétültem, de belül is rendben van teljesen.

Hibái:

1. nincs ABS, gazdaságosan nem javítható.

2. a motorhang mellé bekúszott valami plusz zörej, ezzel nemsoká szerelőhöz megyünk

3. a kormány tekergetés közben csúnya hangot ad. Ezzel már régebben jártam szerelőnél, hogy most mit csinálok vle, nem tudom, mert régebben úgy kezelték a problémát, hogy telenyomták W40-nel és ez tocsogott benne, amikor az indexkapcsolót cserélték. Szerintem a W40 nem rongálta meg a kormányt.

4. a fékek elkezdtek hangot adni, lassan talán aktuális lesz valami fékbetét csere? Nem szeretem a nyikorgást, egy öreg autó igenis járjon nagy csendben!

5. egy nagyon kicsit eszi az olajat

Más bajunk tényleg nincs!

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr284714077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2012.08.19. 10:31:56

Gratulálok előre is a 300e km-hez! :-)
Kormánytekerés közbeni zörej valószínű, hogy a dudának a réz érintkezője. WD-40 nem a legcélszerűbb, mert kifolyik, hamar kiszárad. Egy kés hegyére kell tenni kevés zsírt és bekenni vele az érintkezőt. Utána el lehet felejteni 10 évre. :)
süti beállítások módosítása