Honda Accord Tourer 2012

Gyönyörű, napos, koratavaszi délelőttön mi mást tud csinálni, aki aktív pihenéssel tölti a hétvégét: elmegy a legközelebbi Honda szalonba.
Nekem a Honda Szabó jutott a XVI. kerületben, ahol egyszer már jártam autónézni és kellemes emlékek maradtak bennem.
Meglepett, hogy egy átlagos szombat délelőtt micsoda nagyüzem van egy ilyen autó szempontból félreeső autószalonban.

Ott állt a 2012-es Accord, igaz hogy nem Tourer, de megnézhető, kipróbálható.
Megnéztem kívülről-belülről, gyönyörű volt.
Nem utolsó, hogy kiláttam belőle mindenfelé, amit nem mondhatok el a Skoda Superb vagy a Toyota Avensis kombijairól.
Mégsem leszek Honda Accord Tourer tulaj.
Elférek benne kényelmesen.
De a ki-beszállás egy rémálom.

Mától megint a CR-V.
Talán
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr474286024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dél van 2012.03.03. 14:04:53

Helló!
A CR-V-ét idén leváltják új tipussal.A modellváltás idején könnyen kerülhetsz jó alkupozicióba.Az a baj,hogy mostanában (a német kocsik mellett) a japán kocsikat is elérte a költségcsökkentések hatása.A válság elején a Honda kifejezetten rossz helyzetbe került.Nem csoda,hogy a Forma-1-et síkitva hagyta ott.Két kollégám is befürdött 0 km-es,mostmár 3-4 éves Hondáikkal.Elektronikai és mechanikai problémák.
A koreaikat és a Volvo XC60-ast megnézném a te helyedben.

1kutya 2012.03.03. 21:20:34

infinity ex lesz a te autód!

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2012.03.04. 01:21:43

@dél van: kösz hogy szóltál, óvatosabb leszek a Hondával (is). A koreaiakat más is ajánlotta, néztem is őket, de egyiktől sem dobbant meg a szívem, a KIA olyan semmilyen, a Chevrolet talán.
A Volvot már néztem, de túl sok rosszat írnak róluk, pl. az XC60-asokról mindenki, hogy zörögnek és kényelmetlenek.

@1kutya: 3 liternél kezdődnek a motorok, ez nekem túl sok, viszont hiána kerestem, hogy hol gyártják.
Meg tudod mondani?
Egyáltalán, ez milyen márka?

dél van 2012.03.04. 07:59:30

A Subarukat nem ismerem közelről,talán az egyetlen autómárka,amit nem vezettem,de rosszat ritkán hallani róluk.Itt a gyér szervizhálózat és a komplikált technika rettenthet el.Persze ha megoldható,érdemes az ilyen autókat Ausztriában vagy Németországban szervizeltetni.
Visszatérve a koreaikhoz.A KIA és a testvérmárkája idén nyáron bemutat egy-egy Zafira méretű egyterűt.
thekoreancarblog.com/2012/02/scooped-kia-prepares-mpv-fight-renault-scnic-citroen-c4-picasso/#more-11337

1kutya 2012.03.05. 08:49:56

@malacorr: a nissan prémiummárkája (ha lehet egyáltalán ilyen kifejezést használni). ha jól tudom, egy részüket az usa-ban, egy részüket japánban gyártják (mármint ami ide kerül hozzánk).

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2012.03.08. 01:25:26

@1kutya: köszönöm.
Azóta már láttam is egyet az utcán.
Úgy viselkedett, mintha BMW lenne.
süti beállítások módosítása