Az élmény egészen friss.
Nemrég érkeztem az országnak abba a csücskébe, ahol semmi szmog nincs.
Törökbálint magasságában figyeltem fel a IAE-300 rendszámú furgonra.
Önkéntes rendőrösdit játszott, nagyjából 135-tel ment, ahogy én is, de kivágott minden gyorshajtó elé és hosszan feltartotta.
Először azt hittem, véletlen, de amikor harmadszor csinálta ugyanezt, láttam hogy beteg. Idióta. Aki kicsit sem tudja, milyen életveszélyes játékot játszik.

Az volt a nagy szerencséje, hogy senki nem süllyedt le a szintjére és miután visszament a külső sávba, az összes Fittipaldi gázt adott és különösebb műsor nélkül eldöngetett mellette. (csak azért mondom, mert sajnos már láttam ilyenkor leszorítósdit, elévágást, ráfékezést és más hasonló fogyatékos megnyilvánulásokat)

Barátunk valami miatt az egyik hősködése után lelassult és beállt egy kamion mögé.
Én szeretek egyenletesen haladni, továbbá az ilyen hőscincérektől minél messzebb lenni, ezért elhúztam volna mellette, ám ő megvárta, amíg majdnam melléérek, amikoris kirakta az indexet és elkezdett balra húzódni.

135-nél nem szórakozom hirtelen fékezéssel, elmentem mellette.
Azonnal kivágott mögém és reflektorral büntetett.
Nem volt mese, tűnés.
Elhúztam a csíkot, épp egy jókora kaptató jött, szerintem nem is tudta volna tartani a tempót. Aztán hirtelen teljesen eltűnt.

Később vettem észre, hogy ez a barom kikapcsolta az összes fényét és teljes sötétben jött utánam, nyomta amíg utolért és mögöttem kapcsolta be a teljes világítást. Lehet hogy a frász jön rám, ha hirtelen jelenik meg, de láttam hogy jön. Kivágott, megelőzött balról, majdnem elhúzta a malacorromat, majd az irányjelzőjével villantott jobbra-balra, ahogy a kamionok köszönik meg egymásnak az előzés közben segítséget - és vagy 160-nal elporzott.

Bábolna környékén találkoztam vele ismét, akkor a külső sávban ment 100 körül.
Miután elmentem mellette és lehúzódtam, mert utánam egy nagyon gyors verda jött, a visszapillantóban láttam, hogy azt is feltartotta, és csak ezért az egy játékért megint megelőzött engem.

Utoljára Csorna előtt előzött meg, én mentem kábé százzal, ő sokkal gyorsabban.
 

Kedves aranyhalak! (ott a kőbányai kerti tóban!)
Bár nem rajtam múlott, hogy megúsztátok a Millenáris Park kacsaszaros tavát, mégis két kívánságom van.

1. ez a barom ne okozzon másnak se kárt, se sérülést, ha egyszer fejreáll, csak ő dögöljön meg, ha lehet, de ne azonnal

2. ennél is jobban szeretném, hogy egy BMW-ből kipattanó két kopasz hegyomlás szelídítse meg egy kicsit és jól tanítsák meg neki, ami otthon apukának és anyukának nem sikerült.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr893351886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1kutya 2011.11.04. 09:11:27

lehet olvasta a TC-n ezt a bejegyzést:
totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/11/02/hanyfele_allat_el_az_autopalyan/

tegnap egyébként a tejködben 10-ből 2 autónak volt felkapcsolva a ködlámpája, abból is egynek csak az első. egy hülye románnak még a lámpa sem (reggel 6-kor a szürkületben). Nooormááális???
süti beállítások módosítása