Vannak az embernek nehéz napjai.
Amikor a feszes program mellé beüt néhány nem várt dolog.

Délelőtt fontos találkozó, elfoglalt emberrel.
A kurva Touareg NEM INDUL!
Nálam van a mágneskártya, a rablásgátló mégis letilt.
Nem következetes, mert a riasztónak is ordítania kellene, de az nem ordít.
Az autó meg nem indul.
Nyúlok a kódpadhoz, az is hülye.
Gépkönyvet elővenni nincs idő, ülök át a malacba.

Igenám, azt tegnap kaptam vissza a szerelőtől és nem voltam vele elégedett.
Azért vittem el hozzá, mert hallottam valami kotyogást.
Kicserélte a toronycsapágyat és valami gumibakot, ám hazafelé ha lehet, még jobban kotyogott.

No mindegy, ezzel kellett indulnom, ha már a VW cég büszkesége, a hathónapos Touareg cserbenhagyott.

A harmadik személy nem ér oda a találkozóra, mert eltévedt.
Világosan elmagyaráztam a szőkenőnek, hogy melyik körforgalomnál kell lejönni a tizenegyes útról, ő nem a tizenegyesen jött, hanem másfelé és egy olyan szobortól telefonált, amiről nem is tudtam, hogy létezik a környéken.

Késtünk miatta és a fontos ember néhány száz méter után kiszúrta a kotyogást és szóvá is tette.
Elmondtam neki, hogy eredetileg nem is ezzel akartam jönni, de a csodajárgány nem indult, ezzel pedig így jártam.

Erre mondta:
- úgylátszik, magát ma szívatja a Volkswagen.

Én is úgy látom.
Ma nagyon egyet  tudok érteni azokkal az ismerősökkel, akik dühösen fakadtak ki:

SOHA TÖBBET VOLKSWAGEN!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr582768381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter2014 2011.03.24. 20:18:53

Mondanám hogy így jártál, kellett neked a VW, de szinte bérmerre nézek körül, japán svéd vagy német, ha jól felszerelt bonyolult autót veszel nem fogod megúszni a bizalomrontó letérdeléseket (az én rénszarvasom épp most van hardeveres javításon 13 hónaposan).

sdavid88 2011.03.26. 01:05:57

Még jó, hogy van egy malac a háznál. :-)
süti beállítások módosítása