... hogy autó lesz a malacorrúból, vagy szemétláda.

A solymári Auchan benzinkútja mellett lévő IMO autómosóba úgy álltam be, hogy nem volt betolva az antennám. Nem vettem észre, de a mosófiú sem, ő inkább azzal volt elfoglalva, hogy mennyi borravalót kapott és ezt hogyan jelezze a kollégájának.
Az antenna kinn maradt és persze letört.
Egy szög fejét leköszörültem és pillanatragasztóval beleragasztottam a csőbe.
Működött, a teleszkópos fém- ki-bejárását nem befolyásolta.

Aztán elszégyelltem magam az igénytelen kendácsolásért és beálltam a Mozaik utcába, ahol 7000 kemény magyar forintokért kicserélték egy újra. Motorosról szó sem lehetett, mert kézzel húzogatósból is csak valami spéci mehet bele a hely kialakítása miatt.

Az ember először csak az antennáját gányolja össze, aztán eljut a szigetelőszalaggal felragasztott hátsó lámpáig.
Nos én 2003-ban döntöttem úgy, hogy ebből az autóból nem lesz egy szakadt, igénytelen csotrogány!

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr17983449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása