2017 július 31.
Tanulva a malacorrú kalandos leállásából két hosszabb út előtt kicseréltem a két verdát, inkább megyünk a Golffal, az úgyis hosszabb ideje pihen. Néhány hete meglátogattam és megjárattam a motorját, akkor pöccre indult. Mára semmi feszültség nem maradt az akkuban, hátrafelé kigurultam a garázsból és lendületből indítottam a motort.
Járó motorral visszaálltam a garázsba, a kipufogó vége a szabadban maradt, ám a rablásgátlót elfelejtettem és elkezdett ordítani, ahogy magára hagytam. Kicsit később megint, mert akkor nyitva hagytam a vezető oldali ajtót.

A malacnál aktuális lesz az olajcsere, 10-20 kilométerre járunk a 350.000-től.
Meg nem ártana keresni egy klímaszerelőt.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr3912728100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása