malacorru-passat.jpgVisszakaptam a malacorrút.
Nem ma, hanem tegnapelőtt, 2016 június 21-én a délutáni órákban.

A Golfot ott kellett hagynom, ami közben hétfőn Parndorfnál átlépte a 100.000 kilométert. 13 éves korára talán ideje volt. Folyt belőle valami, mint a helyszínen kiderült, a fagyálló a vízpumpánál. Amit néhány hete cseréltek.

Néhány hét híján egy év alatt elkészült az öreg autóm felújítása.
Búcsúzóul még fizettem 120e Ft-ot azért hogy belekerült egy tolatóradar (megszoktam, megszerettem a Golfét) és a hátsó ablakokra is elektromos emelő.
A szerelő magára vállalta a hátsó ajtók zárjának javítását, cserélni kellett a központi zár mozgatta motorokat és ugyancsak garban ment az ABS javítása. Igaz, a kontroll lámpa azóta is felvillan olykor-olykor.
Azt tegnap vettem észre, hogy a vezető oldali ajtó üvegét kicserélték. Kértem az első szélvédő cseréjét és a jobb első ajtó üvegéét, mindkettő sérült volt, de a vezető oldalit nem. A kért üveget vadiújak, a nem kért üveg pedig olyan karcos, hogy alig látok ki rajta a visszapillantó tükörnél. Biztos hogy nem az enyémet karcolták össze, abban ugyanis bele volt gravírozva a rendszám...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr818835250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása