A második hónap kölcsöngolfozás közben azért kiderült, hogy a következő autóm Volvo lesz, csak még nem tudom, hogy V40 vagy S80. 
Aug 17-én kimentem Nagytéténybe, mert szerettem volna látni az autómat és mert a kölcsöngolf nemrég szervizelt fékjének nem volt szép hangja, amikor késő este legurultam a garázsba, felvertem a fél hegyoldalt. A Golf emelőre került, nekem mennem kellett, így elhoztam a kedvenc Passatomat.

Megcsinálták a vezetőülést, a szaki szerint nem csak a szivacs ment miszlikbe, hanem a szerkezet is, hegeszteni kellett, hiába a 130 kiló az 130 kiló. Kényelmes is lett az ülés, csakhogy valami kimaradhatott belőle a visszaszerelésnél, mert billeg. Sántikál. Utoljára egy bogárhátú ülésének a kiszerelését láttam, annak voltak papucsai, azok tartották a sínen. Talán ebből veszett el nekem most egy, de ígéretet kaptam, hogy meglesz.

Fél év után másodszor ülök vissza a sajátomba, ezúttal az tűnt föl, hogy

  • a nemsoká 22 éves motor a 340.560 kilométerrel nagyon rendben van
  • a bal első ajtó hangot ad, amikor megyünk, mintha egy papírlap vibrálna benne
  • a jobb első ajtót megint nem csukja be a központi zár
  • mosóban a lábtér az anyósülésnél beázik

Ami egy vicc: egy hét után sem tudom megszokni, hogy a világítás kapcsolóját billenteni kell és nem tekerni.
Jövő hétfőn folytatódik a javítás, ABS, lakatolás, fényezés.
Meglátjuk, mi lesz belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr407734660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása