Nem különösebben érdekes, de pont az ilyen információkra szoktam később rákeresni és nem vagyok túl boldog, ha nem találom meg.

Március 22.
400 km-es nap. Újból befutom azt az utat, (meg még egy keveset)  amire eddig nem érkezett meg a csekk, lehet hogy megúsztam? Előtte 2 liter (!) olaj kell a motorba. A malac teszi a dolgát, repül, mint a kisangyal. Utasaim is nagyon meg vannak elégedve vele, hazafelé békésen alszanak a hátsó ülésen. 8,1 l/100 km a fogyasztásunk, főleg autópályán, 135-ös átlaggal, téli gumikkal és egy 22 éves motorral...

 gumiszerviz.jpg

Március 26.
Visszacseréltetem a téli gumit nyárira.
Kérdem a budakeszi Hofernél, hogy szakszemmel milyen állapotban van ez a garnitúra?
Ránézésre nincs vele gond, se gyakran megcsúszik a jobb első kerék.
Mondják az urak, hogy a profilmélység rendben van, de a gumik 2004-esek, tehát a 11. szezonon vannak túl, alkalmatlanok, felkeményedtek, ősszel csere.
Igaza volt annak, aki szerint nem érdemes multinál akciós gumit venni, mert általában valami gyár sózza el így a kiöregedett, eladatlan készletét - és ha jól emlékszem, a budakalászi CORA akciójában vettem ezeket a gumikat.

335.700 kilométernél járunk.

 

Március 28.
Színházi premier Győrben, ez oda-vissza csak 250 km, de megintcsak meg kell állapítanom, hogy ez a gép nagyon egyben van. Repülés az éjszakában...

 

Március 30.
A rongálás miatt kicserélt ablaktörlő randa csíkosra hagyta az ablakot, a szerelő azt mondta, hogy úgy pakolta föl, ahogy a bontóból elhozta.  A vezetőülés melletti eredeti darabot észre sem vette. Mivel az sem volt már új, bementem a Homasitába az Andor utcában és vettem egy pár Bosch ablaktörlőt, 5400 Ft-ért. Szépen dolgozikl.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr997347090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása