Alig értem haza Vörösvárról, ahova a hétfőt be nem várva tegnap kivittem a malacomat, jött a telefon, hogy az ablaktörlőt cserélni kell, nincs az országban egy darab sem, bontottat köszönöm nem kértem, az újra viszont négy munkanapot kell várni, annyi idő alatt ér ide Németországból.
A vörösvári autókölcsönzőben fénymásolták volna az irataimat, mely fénymásolatokat a bérautó visszavitele után sem kaptam volna meg, erre allergiás vagyok, így a korábban bevált Skoda Octavia bérlés ugrott.

A családból kaptam kölcsön egy tízéves, 1,4-es Golfot.
Azonnal felidéződött a Touareggel való szenvedésem, ugyanis a rablásgátló ordítani kezdett és nem tudtam a kóddal elhallgattatni, kiderült, hogy a tulaj a kettőskeresztet is csillagnak hívja.
Meglepően tágas és kényelmes a verda, a végén még kísértésbe esem.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr997145145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása