1999 karácsonyán lett az enyém a malac, akkor hatévesen, 130.000 kilométerrel.
Most 21 éves és 330.000 kilométernél járunk.

Sok bosszúságom volt az adminisztrációval, a Mozaik utcai VW szerviz felcsókolta a jutalékot, de valami papírt nem intézett el, így nekem kellett felkeresnem az eladót a Martinovics hegyen. Átkerült a nevemre, kifizettem 40.000 Ft illetéket és még másfél hónapig ott állt a kertben, mert 2000 január végéig a használhattam a szolgálati Toyota Avensist (amitől örültem, hogy megszabadultam)

Hihetetlen, hogy 15 éve még 40 sem voltam.
Hihetetlen, hogy a malac 15 éven keresztül egyszer sem hagyott cserben, a kisebb problémákat kizárólag magamnak köszönhetem.
Az sem mellékes, hogy a 15 év alatt kétszer csattantunk, mindkétszer hátulról jöttek nekünk úgy, hogy mi álltunk, a második alkalommal nem is ültem az autóban.

Új Mercedes200e, Toyota Avensis, VW Touareg ide vagy oda: ez a használtan vett gép életem legjobb autója.

 

Ezt a blogot egy ideje már szinte csak magamnak írom, de nem hagyom abba.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr327019605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2015.02.07. 12:03:17

"Ezt a blogot egy ideje már szinte csak magamnak írom"

Na meg nekem. :)

malacpassat · http://malacorru.blog.hu 2015.02.14. 10:34:19

@sdavid88: köszönöm, kedves Tőled!
(amúgy Te voltál a "szinte" ;-) )
süti beállítások módosítása