A narancsos-karamellás szelet többrétegű, izgalmas sütemény.
Egy piskóta alapon van narancslekvár, azon egy fehér, kókuszra emlékeztető réteg, azon egy kakaós, ropogós lap, végül bő ujjnyi  karamellhab, narancszselével a tetején és egy kis dekoráció, egy miniatűr, csíkos csokihenger.

emil-cukraszda.jpg
Épp egy ilyet tüntettem el, amíg a szemben lévő Siklósi-művekben a malacorrúm kipufogóját cserélik.
50 kilométerre vagyok a 330.000-től, a múlt héten cseréltem téli gumira a budakeszi Hofmann Szervizben - és mivel nem volt kedvem a koszos nyári gumikkal bajlódni, 7200 Ft-ért otthagytam a gumihotelban.

Nincs az autómnak különösebb baja, leszámítva a rövid ideig élt indexkapcsolót, ami bal állásból nem ugrik vissza és a központi zár jobb első egységét, ami kinyitja ugyan az ajtót, de nem csukja vissza - erre leszakad a kipufogó. Fel kellett drótozni, mert teljesen eltávolítani nem tudtam és egy kicsit öblösebb hanggal átjöttem az ónos esőtől letarolt budai hegyeken át, Pesthidegkúton, Solymáron és Pilisszentivánon át Pilisvörösvárra. Egy furgon villantott csak rám útközben, amúgy nem zavart senkit az utánam leffegő kályhacső.

 

Siklósiék,
A vörösvári VW Szervizt két fiú viszi, Gábor és Tibor.
1986-ban még Siklósi Mátyás, a fiúk édesapja vitte a céget.
Amikor még aranyárban mérték a VW alkatrészt és a Mozaik utcában ottmaradt egyhavi fizetésem, Siklósi töredékáron megcsinált mindent, olykor sokkal lelkiismeretesebben, mint a Mozaik utcai csapat, amelyik külön beárazta a kerék leszerelését, a kerék fölszerelését, a menettulajdonságok vizsgálatát és a munkafelvevő még borravalóért is tartotta a markát.
Én először Molnár Sándor javaslatára ekkor jártam itt apám bogárhátújával és azóta is,  mert mindig korrekt és megfizethető kezelést kaptam.
Molnár Sanyi, gyerekkori barátom és iskolatársam már 3 éve nem él.
A múlt héten Matyi bácsi is elhunyt.
Nem lesz könnyű karácsonya a családjának.

Itt ülök a cukrászdában, hallgatom a szomszéd asztalnál helyet foglaló, erősen nagyothalló hölgyet és a karácsonyi dalokat, épp a Jingle Bell megy és emlékezem.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr266987475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása