Az előzőekben tudósítottam az autómentő platójáról.
Úgy küldtem ki a malacot Vörösvárra, hogy nem is mentem vele, tudtam, jó kezekben van.
Másnap telefon a Siklósi Művekbe, ahol jelezték: mehetek érte, nincs vele semmi baj.

Van egy ujjvédő káva a hűtőventilátor körül, hogy véletlenül se nyúljak bele.
Ez az anyag elfáradt, letört belőle egy darab, ami bekerült a lapátok közé és leállította a teljes gőzzel üzemelni akaró ventilátort. A kis villanymotor okádta a füstöt, a szerelőm telefonon kérte, hogy kapjam le róla a sarut, nehogy leégjen. Nem volt könnyű, mert alaposan rá volt gyógyulva, plusz forró volt, plusz fújta a kezemre a füstöt, plusz egy kibic nekiállt ott okoskodni, de lejött és ez megmentette mindkét motort.

Olajcsere lassan amúgyis aktuális lett volna - a fene gondolta, hogy az előző tavaly novemberben volt - 30e Ft-ból megúsztam az egészet. Még aznap nekiindultam Tokaj-hegyaljának és a malac repült, hogy szokott, nyolc liter alatt!

Eltettem a törött darabot, de még lefotózni nem volt érkezésem.
Októberben leszünk húszévesek és vizsgázni is kell!

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr175493070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2013.09.03. 19:51:54

Volt egy megérzésem, hogy nagy baja nem lehet.
süti beállítások módosítása