A mobile.de autóhirdetései között találtam egy ígéretes malacot.
Szervizkönyves, hozzám hasonló tulaj, kész kisregényt írt az autójáról, a verda kiváló állapotban, ára duplája a hasonlóaknak, egyetlen hibája, hogy ezüstszínű.
Elgondolkodtam rajta.
Épp ott tartottam, hogy kiteszem ide és megkérdem a törzsolvasóim véleményét, amikor szomorúan láttam: a malac elkelt.
Lemaradtam róla.
Legközelebb azonnal ugrom, ha szembejön egy ilyen.

mobile.de.jpgMás.

Tegnap jártam a Mozaik utcai VW szervizben, no nem mintha baj lenne az autókámmal, hanem más, fontos ügy miatt, részletek később, közben a kilométer számláló 310.000-re ugrott. Budakalászon benéztem a gumis-klímáshoz, mert a klíma belülről még soha nem volt tisztítva és azt hiszem, ráférne.
Erre nem voltak felkészülve, a főnök el akart menni valami spray-ért, azt mondta, 6e Ft lesz és egy óra.
Azt pedig határozottan vitatta, amit a totalcaron olvastam, hogy a kereskedelmi forgalomban szabadon megvásárolható tisztítóhab szétmarná a légjáratokat.
Kihagytam a műveletet és szakszervizen gondolkodom.

malacorru-blog.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr995372019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Suttora 2013.07.01. 20:54:31

Komoly klímaszerviz lehet, ahol még klímatisztító spray sincs raktáron :)

malacpassat · http://malacorru.blog.hu 2013.07.12. 15:43:34

Valszeg ezért nem maradtam/mentem vissza, de a probléma még mindig megoldatlan.
süti beállítások módosítása