Hétfőn elvittem Vörösvárra a malacorrút.
Olajcsere, diagnosztika, apróságok, úgymint belső visszapillantó tükör, fényszóró kapcsoló, esetleg ABS.
Ma kaptam vissza.

Az olajcsere (14800 Ft) minden szűrőt (levegő 2300 Ft, benzin 3200 Ft, olaj 1900 Ft) is érintett, kaptam új gyertyákat (8400 Ft), vezérműszíjat (3900 Ft), vezérműszíj feszítő görgőt (5800 Ft), szelepfedéltömítést (1300 Ft) és egy új világításkapcsolót (5700 Ft), az ABS-t hiába próbálták megcsinálni, új komputer kellene bele, de az nem kapható, utángyártás nincs, bontottal meg nem érdemes próbálkozni. Rögzítették a papírral kiékelt visszapillantót és egyéb bajunk nincs is (időközben kicseréltem a kesztyűtartóban kiégett izzót, azt egy boltban meg kellett rendelni, de filléres tétel így is).
Cakkpakk 80e Ft volt.

Jóval csendesebben megyünk és mintha egy kicsit jobban is húzna, de lehet hogy az utóbbit az elfogultság mondatja velem.
Valami nagy öröm ért még odafelé menet: véletlenül megnyomtam a klíma gombját - és elindult! A klímás mondta, hogy járassam meg télen is, jót tesz neki, de sajnos a hidegben nem indult. Gondoltam, a francba, mostmár évente kell újratölteni a rendszert.
Hát nem.
Jó.


 

291600 km-nél járunk és most megint nem érdekelnek az új verdák.
A szerelőm szerint egyformán megbízhatatlan mind.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr14296641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása