Inkább az a trehány gazdi, aki meg sem érdemli, hogy ilyen jó autója legyen!
2009 novemberében - életében először - cserbenhagyott a malacom és leállt az út szélén.
A szerelőnél kiderült, hogy nem ő hagyott engem cserben, hanem fordítva.
Az olajszintet ugyanis ellenőrizni kellene.

Mostanában ezzel megint elmaradtam - és meglett az eredménye.
Két ugrásra a három évvel ezelőtti helyszíntől és jóval közelebb a benzinpumpa behalása miatt leálláshoz elkezdett pittyegni a műszerfal és az olaj lámpája villogott.
Soha nem hallottam még ilyet ebben a verdában, legutóbb ugye egyszerűen leállt, amikor elfogyott belőle az olaj, letiltott a fedélzeti számítógép, most viszont az hulla, tehát nem tilthatott.

A budakalászi Suzuki előtt tudtam leállni.
Telefon Siklósinak, azt mondja: ismerik és nagyon nem szeretik ezt a pittyegést. Olaj rátöltése nélkül egy lépést se tovább.
A Suzukitól kaptam két kiló olajat ötezeré', meg azt is észrevettem, hogy már 1000 km-t mentem úgy, hogy le kellett volna cserélni az olajat.

291.300-nál járunk.

Nagyon komolyan gondolkodom azon, hogy otthagyom a verdát egy komolyabb generálozásra és egye fene, keressék meg, miért nincs ABS.
Vállalom azt ami ezzel jár.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr974272139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása