K&H Biztosító, kezd elegem lenni! - írtam néhány napja és egyelőre még mindig itt tartok.

Az előző posztot kiegészítettem azzal, hogy sikerült élő emberrel beszélnem, azóta pedig egy újabbal, mégsem lettem beljebb.

Mivel az állandó lakásomon a posta 30 éve következetesen rosszul teljesít (a 112-es hivatal ezúton is elmehet a büdös francba!), megkértem a biztosító munkatársát, írja át a címemet az irodáméra, ott mindig van valaki és átvesz mindenféle küldeményt, de azt is kértem, hogy a pótszemle ne ott legyen, mert az I. kerületben drága és nehézkes a parkolás, továbbá a napokban semmi dolgom arrafelé.

- Hol legyen a szemle? - kérdezte a drága hölgy.
- Rákosszentmihályon - kértem.

Másnap felhívott egy jóember.
Szemlézne és ha lehet, aznap délután, mert akkor jár arrafelé.
Természetesen az irodám körül.

Újból kértem, hogy ne ott, hanem Rákosszentmihályon.

- Rendben - így ő - de akkor átadja a telefonszámomat egy kollégának, mert az nem az ő területe.

A kolléga eddig nem jelentkezett.

Végülis nekik biztos nem sürgős.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr933555157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása