A malacorrúmra piros matrica került, mert öreg pedig a vizsgán nagyon jó értékeket mértek a kipufogónál..
A mai szmogriadó miatt kényszerpihenőn vagyunk.
Az egyetlen halaszthatatlan dolgomra BKV busszal fogok menni.
A két jegy oda-vissza 560 Ft-omba kerül, ennyit fogok fizetni arra a 8 kilométerre, tehát jóval drágább lesz, mintha autóztam volna.
A 18 éves, füstokádó busz rodeózna nélkülem is, tehát ezzel a devianciámmal külön nem szennyezem a környezetet.

De.

SEMMIT nem ér ez az idétlen korlátozás!

Tegnap sokat autóztam.
Nem egy és nem két 4-6 éves dízel taxit láttam, ami vígan okádta a bűzös-kormos füstöt.
Nem egy családi ház kéményéből láttam dőlni a sűrű füstöt.
Gázas övezetben, ahol majdnem mindenütt benn a cirkó, de fával és szeméttel fűteni olcsóbb, mint a méregdrága földgázzal.
Ezt nem tiltotta meg senki.

A rákospalotai szemétégető sem tart rövidszünetet.

Amitől viszont a pofám szakad le: nem egy helyen láttam AVARÉGETÉST!
Józsi bácsit és Malvin nénit nem zavarja a szmog, ők összekotorják a kiskertben a lehullott faleveleket és bátran begyújtják, nem szól nekik senki.
Pedig megérdemelnének minimum egy valagonrúgást. Vagy kettőt.

A piros matricás autók tehát pihenjenek.
Rajtuk kívül rontsa a levegőt bátran mindenki!
Az illetékesek elégedetten dőlhetnek hátra, ők megtették a magukét.
Ha egy ilyen gyagyás országban mindenki megfullad, az is csak a természetes kiválasztódás része.
 

szmogtérkép

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr263389363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Suttora 2011.11.17. 20:09:33

Én pont ugyanígy jártam, azzal a különbséggel, hogy 4 (!) jegyet kellett elhasználnom. Szálló por miatt a benzineseket kitiltani nagy hozzáértésre vall, ráadásul az enyém is injektoros, befecskendezős, katalizátoros, annyi a bűne, hogy 1993-as és nem 1996-os.

hallari 2011.11.18. 17:36:02

Nekem fekete matricás van, úgyhogy bringázgattam kb. 10-15 km-t. A vízvezeték-szerelő persze vígan ment a csendesen foszló Ladájával, szemből érkezett egy Passat (bő 20 esztendős). Robogókkal kutya nem foglalkozik (szinte mind kétütemű). És igen, én is láttam egy csomó szénné tuningolt, füstös újszerű dízelt. A BKV-busz már csak hab a tortán (hiába mondják, hogy kevés van belőle, viszont megy egész nap). Arra is lehetne emlékeztetni az "urakat", hogy a '80-as években a sok vegyes tüzelésű kazán miatt a frissen hullott hó hamar piszkosszürke lett, annyi korom volt a levegőben, mégse foglalkoztak vele. Illetve persze foglalkoztak, de a gáztüzelés sem egy nap alatt terjedt el, emiatt senkinek nem kellet a közlekedési eszközét nélkülözni. Ráadásul az elmúlt években MINDEN ősszel ilyen volt a levegő, nem tudom, most mi ez a hajcihő... Lehet, simán csak lejjebb vitték a küszöbértékeket? Új kormány új tűréshatár.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.11.25. 12:05:25

@hallari: Erre kíváncsi lennék, vagyis az akkori, és a mostani értékhatár különbözetére.
süti beállítások módosítása