Szégyellem magam a baleseti adó miatt.
Megbántam az előző bejegyzést.
Fogtam volna inkább be a számat.
Törölnöm kellene a baleseti adóról írtakat, de a hülyeség e szintjére akkor sincs nincs bocsánat, ha utóbb letagadom.

Én szerencsétlen hülye naiv elhittem, hogy pártunk és kormányunk végre hoz egy jó intézkedést.
Hát a nagy túróst!

Nem az fizeti a baleseti adót, aki balesetet okoz, hanem mindenki.
Ez pedig csak egy újabb pofátlan lehúzás.
Pofátlan. 
Még pofátlanabb, mint azok a végkielégítések, amikről néhány hónapja a papagájkommandó csettegett.

Persze ez egy autós blog volt és az is marad, bocs a kis kitérőért.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr133306679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Suttora 2011.10.16. 13:37:23

Mentségedre legyen mondva, először valóban úgy volt, ahogy leírtad, de aztán az valószínűleg kevésnek bizonyult.

Egyébként tévedést beismerni mindig dicséretes :-)

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2011.10.16. 13:49:33

@Suttora: kösz, legalább most már nem vagyok annyira biztos a vigasztalhatatlanságomban! :-)
süti beállítások módosítása