A kilométeróra szerint 283.920-nál járunk.
Két évre kaptam meg a műszakit és külön jólesett, hogy odajöttek más sorokból is a szakik hogy megnézzék, milyen jó állapotban van a malacorrú, milyen jó értékeket mutat a kipufogószonda és milyen jó a fék.

A frász essen ebbe az idióta forgalmiba, hogy megint betelt és megint mehetek az ocsmányirodába adminisztrálni, mert nincs hova beragasztani az újabb gyufaszálnyi matricát, pedig fizikailag még volna hely életem végéig, csak hát vagy aggyal, vagy tisztességgel kellett volna megszerkeszteni a nyomtatványt és tartok tőle, hogy legalább az egyiknek híján volt az illetékes.

Még nem tudom, mennyit fognak lehúzni rólam, de biztos nem lesz ingyen, ahogy a vizsga is egyre drágább, sőt, tegnap kiderült, hogy januártól az átírási illeték is a duplájára emelkedik.

Persze ne autózzon, aki nem győzi az állam pénzéhségét és ne mérgelődjön, aki nem akar idő előtt a fűbe harapni.

Inkább örülök annak, hogy van egy jó autóm és hogy megszabadultam a másiktól.
Október 29-én leszünk nagykorúak!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr863306720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Suttora 2011.10.17. 11:12:35

Az új forgalmi 6.000 Ft és fejlesztettek rajta, már 6 v. 8 matrica fér bele :-)

gelsystem 2011.10.19. 10:40:45

@malacorr: ez nem jó hír...........!!!!
tulajdonképpen ott a matrica a renCámtáblán, akkor miről beszélünk?!?!?
én uígy jártam januárban, akkor vizsgáztunk:)
hozta vissza a szerelőm a malacot, hogy még be kell mennem az okmányirodába valamiért....oszt már rohant is tovább.
megmondom őszintén: habzott a szám rendesen, hogy rohadnának meg!
és mosolyogva közölte a droid: ebben már 6 rubrika van:):):)
.
a héten toronycsapágy csere (vizsgáztatáskor szétrázatták az első futóművet:(:(), de csak most vettem észre:(
süti beállítások módosítása