Délután telefon a szerelőtől: mégsem lesz kész az autó ma zárásra, menjek holnap és majd ő értesíti az autókölcsönzőt.
Az ABS javítása tart egy kicsit tovább.
Kíváncsi vagyok a végeredményre.
Egyszer már cseréltek valami alkatrészt úgy 60e Ft-ért az ABS körül, de a probléma maradt: időnként berezonált az ABS olyankor is, amikor a közelében nem voltam a féknek. Mindegy, azt mondták, ki kellett cserélni, mert rossz volt.

Arra is kíváncsi vagyok, mit szól majd a kölcsönzős a Skodájához.
Olyan mocskosan kaptam meg, hogy alig láttam ki az első szélvédőn, ezért az első utam egy autómosóba vitt.
A darab amúgy is olyan ütött-kopott, javításokkal tele, a mosóban lejött a festék, vagy lehet hogy nem is festék volt, hanem polírpaszta.
Nem kenem be, nem vagyok olyan.
Meg kíváncsi természetű vagyok, milyenek.
A szerelőm szerint rendesek.
Holnap kiderül.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr353230562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása