malacorr 2011.09.14. 19:01

Mi a hibája?

Ha valaki használt autót vesz, feltétlenül kérdezze meg az eladót:
- Mi a hibája?
Ha az eladó azt mondja, hogy semmi, már lehet is tovalibegni, mert biztosan hazudik.

Hosszan sorolhatnám az új autóm hibáit és valamivel rövidebben a régiét.
A malacét, amivel ma elindultam Vörösvárra.
Merthogy megvettem az új kormányt.
62e Ft volt és nem kaptam róla semmit, se blokkot, se számlát, pedig kértem.
Annyira nem volt fontos a bizonylat, hogy emiatt otthagyjam a boltban, meg aztán a fene akart az előleg miatt vitázni.
Csúnya is volt a kapott darab, majd meg kell tisztítani, mert valami fehér lepedék van rajta itt-ott. Egy új gyári alkatrészt nem egészen így képzeltem, de biztos a fantáziám szegényes.
A szerelőm szerint új, vagyis még biztosan nem volt felszerelve, de ő sem jött lázba a szépségétől.

Még a városhatár közelében sem jártam, amikor valami alul csörömpölni, a mögöttem jövő meg mutogatni kezdett.
Félreálltam.
Leszakadt a kipufogóm hátsó része.
A csövet tartotta a bilincs, de a dob szétjött.
Én lehajolni sem tudok, nemhogy a verda alá mászni.
Útépítők dolgoztak a közelben, őket kértem segítségre.
Segítettek.
Egy kötéldarabbal és egy gumipókkal teljesen szakszerűen rögzítették a leszakadt csövet.
Adtam neki kétezret, hogy igyanak meg egy sört.
Örültek.
Én is.

A következő listával maradt a malac Vörösváron (én meg egy bérelt Octaviával jöttem el)

1. a kipufogó javítása

2. menetszél-szerű búgás a jobb első futómű felől 80 km/h-nál, a szerelő szerint a kerékcsapágynak semmi baja, ha meg lenne, akkor nem hagyná abba 82 km/h felett. Talált viszont a sárvédő lemez alján egy mozgó darabot.

3. a kormánykerék cseréje

4. az ABS nem működik, folyamatosan világít a sárga figyelmeztető fény

5. zörgés alulról a bal hátsó oldalon. A szerelő a legutóbb azt mondta, hogy szerinte az ülés sínjét kellene visszahegeszteni a fenéklemezre, mert lekívánkozik, de nekem már akkor hihetetlennek tűnt. Egyszer akkor is zörgött, amikor az út szélén álltam és szél volt. Az autó alján van valami védőlemez, ami nincs a helyén, de azóta, mióta enyém a malac.

6. mozog a visszapillantó tükör, amit hogy ne mozogjon, egy négyhajtott névjeggyel kipeckeltem, de 18 év ide vagy oda, nem szeretem az ilyen kendácsolást

Ha minden igaz, holnapra az összes probléma kezelődik.
Ez az Octavia meg egész jó!

:-)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr413227663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Divatplaza · http://www.divatplaza.hu 2011.09.15. 07:15:29

Ha használt autót veszel akkor ezekkel számolni, kell. Helyre kell tenni mindent, és utána boldog tulajdonosa lehetsz.
süti beállítások módosítása