Azt hiszem, eljött az idő.
Nem hallgathatok tovább, mert elég volt a megalkuvásból.
Ha egyszer valami nem jó, azt ki kell mondani.
Bátran.
Lesz ami lesz.

Ez a kormány egyáltalán nem jó.
Sőt, kifejezetten kaka.
Szar.
Elhasználódott, felőrlődött, megöregedett, kikopott.
Voltak akik már az első időkben sem fűztek hozzá túl nagy reményt, ők most diadalmasan somolyognak, hogy na persze, ők már akkor megmondták.
Sok hülye meg még most is bízik, jobban hisz a dumának, mint a saját szemének.

Nekem mondhat bárki bármit, én csakis a saját tapasztalataimra hagyatkozom.
Érzem, hogy a kormány nem jó.
Javíthatatlan, cserére érett.

Először csak repedések jelentek meg rajta, aztán kisebb darabok estek ki belőle.
Én pedig amikor vezetek a legtöbbször a kormányt fogom, azon keresztül vagyok folyamatos kapcsolatban a malacorrúmmal.

Az én kezem ne akadjon bele semmilyen hiányba, nekem ne üzenje egy alkatrész sem az avíttasságot, az öregecskedést.
Csere!

Ma a XVI. kerületben botlottam egy VW alkatrészboltba.
Volt kormánykerék a malacorrúhoz, bőr, kissé kopott és nagyon koszos, sáros, foltos.
8000 Ft-ért.
Ha a t. eladó úr, aki saját kezével hozta egy német bontóból egy kicsit kifényezi, azonnal magamévá teszem.
Nem őt, hanem a kormányt.
Koszosan nem kellett.

Két sarokkal arrébb egy másik VW boltban rendeltem egy újat, gyárit, 62e Ft-ért.
Még szerencse, hogy van ilyen a 18 éves verdához.

Mindkét helyen kaptam címeket, környékbeli szerelőkhöz.
Azt hiszem, itt az ideje az újításnak.
A malac egy hónap múlva 18 éves.
282.000 km-nél járunk.
Az ABS sem jó néhány napja...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr13207744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

czebus 2011.09.12. 23:46:14

vannak kormánybőröző szakik. na nem teljesen gyári a megoldás, de ebben nem gondolkodtál?

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2011.09.14. 19:04:27

@czebus: ez eszembe sem jutott, még a nem gyári extrákat (pótféklámpa, ködlámpa, stb) is leszereltem, hogy jobban hasonlítson az eredeti malacállapotára
süti beállítások módosítása