Azzal a határozott céllal álltam be a garázsba a malac mellé, hogy váltok.
Touareg leáll, malac kéthetes pihenőt követően indul.

Épp a malac bal eleje előtt hajoltam le valamiért, amikor elkezdett csorogni belőle valami világoszöld folyadék.
No nem sok, csak egy deci.
Aláraktam egy műanyag dobozt, de a csorgás abbamaradt.
Hívtam a szerelőt.
Kérte, nézzem meg a kormányszervó folyadék tartályát.
Néztem.
Tele volt és a színe sem stimmelt.
Nézzem meg a fagyállót.
Az olyan volt, de nem, vagy csak alig  hiányzott belőle.

Szerelő mondja: akkor mehet az autó, irány Vörösvár.
Igen, a hűtő lyukadt ki.
Csere.
Azonnal meghozzák a másikat, de nem jó bele.
Akkor hagyjam ott, holnap lesz kész.

Másnap jelentés: megjött a jó hűtő.
Csak ma én nem érek rá.
Pl. mert malacblogot kell írnom.
(no ez nem egészen igaz, másvalakit várok és közben ráérek)

Ha ez az apró malőr nincs, már nem bosszantanám magam a VW Touareggel.
A verdával, ami gyönyörű, de egy rakás fos.

(épp a Toyotától hívtak az új járgányom miatt, amikor az utcán lezártan parkoló Touareg felvette a telefont. Az én mobilom süket volt, az autóból meg kihallatszott, hogy hallózik a csóka. Mire odaértem, megunta és letette. Ez vajon a gyári rádiótelefon-előkészítés műve?)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr713160559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1kutya 2011.08.17. 20:57:42

vettél egy ájgót?:-DDD
süti beállítások módosítása