2011.06.22. 16:45
Ilyen volt a kölcsönpassat
Leadtam a PorschePest csereautóját.
Nem használtam agyon, 150 km ment bele, főleg városban.
A tankolástól kicsit leültem: 8 és fél liter gázolajjal tettem meg ezt a 150 kilométert!
Ugyan már többször mondtam, hogy az alacsony fogyasztás egyik titka a folyamatos haladás, meg az indulatlevezető gázadások kerülése, ezt a verdát nem úgy vezettem, ahogy szoktam.
Nagyon kíváncsi voltam, hogy muzsikál a kétliteres injektoros dízel, ezért oda-odaléptem neki és láttam csodát: csendesen ugrott, mint a kisangyal.
Ráadásul tette ezt öt és fél literes átlaggal, városban, tehát le a kalappal!
Nemigen venném meg, mert nem volt túl kényelmes, nem tudtam hova tenni abal könyökömet, az ablak széle túl magas, a könyöklő túl alacsony volt, az ülést meg inkább a vezetéshez állítottam be, mint a könyökléshez. A jobb térdem is bele-beleakadt a a kardánba, tehát nem nagydarab embereknek találták nem, vajon hogy férnek el benne az átlagbajorok?
Nem volt tökéletes a tempomat kapcsolása, ugyanarra a mozdulatra egyszer bekapcsolt, másszor nem.
Megnyugtatott viszont, hogy ez is olyan, mint Touareg: a lezárása után ez-az világít még egy darabig a műszerfalon, azt nem tudtam megfigyelni, hogy mindig más-e, mint nálam.
Meg egy apró majomság: a kutya sem nézett meg, pedig a malacorrúban és a Turázsban ez elég gyakori!
:-)
Szólj hozzá!
Címkék: autóvásárlás passat touareg csereautó malacorrú átlagfogyasztás autókölcsönző alacsony fogyasztás turázs injektoros dízel
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek