Bátran kijelentem: lehet!
A reményt, a jóérzést, meg a malac felett érzett összes örömet visszakaptam tegnap, amikor kiderült, mi beteg az öreg autómban.

Nem szólhatok egyetlen szót sem, ezzel a verdával nem volt bajom soha, pedig már 12. éve hajtom.

Most egyszerre romlott el benne majdnem minden.
A klímahűtő-csere és a klímarendszer újratöltése után benzinpumpa-csere, gyújtástrafó-csere és még mindig nem volt jó.

Kivittem a szerelőhöz.
Mondanom sem kell, az odaúton SEMMI.
A helyszínen sem tudtam a hibajelenségeket prezentálni, minden muzsikált csodálatosan.
Otthagytam a malacot, csinálják meg!

Volt más dolgom Vörösváron, közben valami szöget ütött a fejembe.
Ha nincs baja, akkor minek hagyom ott?
Hazamegyek vele és visszajövök, ha megint lesz.
Gyalog indultam Siklósiékhoz, de közbejött a monszun.

Mire kisütött a nap, eltelt vagy három óra, ennyi idő alatt lehűlhetett a motor.
Beültem, indítóztam a motor pöccre indultam, de az alapjárat olyan volt, mint egy harákoló vénember, akinek olykor kicsit eszébe jut az életért való küzdelem.
A szerelőm odanyúlt egy dróthoz, kihúzta a helyéről - és gyönyörűen ment minden.
Visszadugta - és megint ingadozott az alapjárat.

A fene tudta, hogy egy ilyen autóban van egy olyan kis elektromos motor, ami az alapjáratot szabályozza. No az halt be, azt fogják kicserélni.

Őszintén remélem, hogy minden probléma megoldódik.
Legalább egy időre!

 

Micsoda boldogság, amikor kiderül, mitől gyengélkedik a kedvenc autóm és nemsoká megint jó lesz! A malac, ami jól néz ki, keveset fogyaszt és lassan megint meg lehet vele jelenni.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr452987631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2011.06.16. 09:39:09

Ennek én is örülök. :)

biker_kolee 2011.06.16. 19:26:15

Na! Jó hírek, ezt már szeressük! :) Nem rossz autó ez, mondtam én, csak meg kell találni a hiba nyitját. :)
süti beállítások módosítása