Tegnap visszamentem a Toyota Sakurához. Már tavaly jártam náluk, amikor az LC-t nézegettem, és végülis örülök, hogy akkor nem vettem meg, mert most már túl böszme járgánynak tartom, viszont a helyette beszerzett Touaregtől sem vagyok oda.
A Verso viszont tetszik.

Megint beleültem a RAV4-esbe, a feleségem nagy kedvencébe, a cicaterepjáróba.
Megint nem tetszett.
Az a verda kívül nagy, belül szűk, amikor meg a Turázs másodszor volt garanciális javításon, egy RAV4-et kaptam csereautónak és nem voltam oda tőle. Oké hogy nemigen foglalkoztak a karbantartásával, de túl sok minden volt rajta rossz, főleg a tempomat, ami hol reagált a kattintásra, hol nem, ahogy épp kedve volt.

Megnéztem az Avensist.
Bő tíz éve volt szerencsém egy évig hajtani egy olyat.
A mostani szebb és a kereskedő szerint már sokkal jobb is, de még mindig nem tudnék megbarátkozni vele.

A Verso viszont tetszett.
Elgondolkodom rajta és ha a malacot nem sikerül maradéktalanul megjavíttatnom, akkor ki tudja, lehet hogy befejeződik ez a blog.

A bejegyzés trackback címe:

https://malacorru.blog.hu/api/trackback/id/tr592974834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdavid88 2011.06.11. 12:15:39

"Elgondolkodom rajta és ha a malacot nem sikerül maradéktalanul megjavíttatnom, akkor ki tudja, lehet hogy befejeződik ez a blog."

Kár lenne.

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2011.06.15. 23:07:18

@sdavid88: én is sajnálnám, talán nem is a blog miatt, hanem ami létrehozta.

Frick László Emlékzenekar 2011.06.19. 09:10:47

@malacorr: Lehetetlen hosszútávon Malac-ból vagy más még igazi autóból Toyotába ülni. Kisebb könyvecxskét tudnék együltöhelyemben összeírni a Toyota dicséretére.
Azonban én nem érzem jól magam vele azon kívül, hogy büdössváb létemre iszonyú smucig vagyok ugyanzért a teljesítményér 2 literrel több benzint tankolni 100 km-re. A tapintása is hideg frigid mindenének. A Toyotát azoknak javaslom, akik kurvasokat mennek , útálják az autót, nem szeretnek vele se vacakolni se örömködni, vigye el őket nagyonbiztonságosan A-ból B-be és végig az ÁBC-n és eszük ágába nem áll előkattogtatni a kijelzőn az átlagfogysztást és meg se nézik, sziszamisza mit húz le a kártyájukról a benzinkúton.

Annyit tduk még, hogy krisnatudatúak, keletifilozófusok és rabrábikutatók is preferálják a Toyotát, mert még egy elhanagolt 1991-es is használható annak, aki muszájautós.

Olvastam még máshol, hogy csak nem akar javulni a Touareg.

Elárulok egy titkot: a VAS-nak semmi baja, de minél többet teszik magyarszervízben magyarkézben lévő magyarszervízkomjuterre, meg tippelgetnek és barkácsolnak, széthúznak-összedugnk, annál tropább lesz a szofver-rendszer. Elrohad benne a virtuál úgy, hogy a vasnak semi baja, két indiai árokparti szerelő kéthetes munkával helyreállítja egy Audi 100 2.5 TDi 1994-es színvonalára és elmegy egymilliót gondnélkül...

Mert nem vitted el az első gond jelentkezésekor Ausztriába...

Frick László Emlékzenekar 2011.06.19. 09:12:09

Másrészt így hirtelen most nem tudnám, talán szerszám függvénye, egy Malaccal mivel fordulnék szervízhez. 1.8i-nél barkácsszerszámokkal 17 perc a vízpumpacsere normaidőm.

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2011.06.30. 22:59:32

@Frick László Emlékzenekar: mindannyian rosszul járnánk, ha nekiállnék kendácsolni a kézbalkezemmel, meg aztán javában garanciális a verda - de már nemegyszer elgondolkodtam ezen a külföldi szervizelésen.
A szerviz tényleg nincs a helyzet magaslatán, egyszer talán meg is írom, mennyi furcsaságot tapasztalok.
süti beállítások módosítása